Inlägg från: Synthetic |Visa alla inlägg
  • Synthetic

OBS! Den första ska inte vara i rosa då utan i ivory den med

• Synthetic

Höstbrud.. vilken St Patrick jagar du? Kan kolla om den finns hemma här i Sthlm för en butk här har MASSOR av dom :P

• Synthetic

Ah jo då ska du nog beställa där nere
    Bröllospbutiken antar jag du var på? Där jag provade dom med men tyckte de var för mycket för mig haha.. mest för jag är för mycket i kroppsmassa så vill blir krympt i klänningarna och de hade så mycket på sig så såg stor ut

• Synthetic

Klänningen är fixad!
    Vann Sincerityklänningen på ebay! Helt ny med lappar och allt kvar i rätt storlek för 2000 kr med frakt !! Me so happy!!

• Synthetic

Så nu har jag ÄNTLIGEN första punkten avklarad

• Synthetic

lanovia 08 skrev 2008-02-29 07:14:25 följande:

Synthetic, vad kul! Jag kunde tyvärr inte öppna länken till Sincerityklänningen här på jobbet. Fick upp att det var förbjuden sida då det är glamour. jaja...Men det råkar inte vara klänningen du har i bildgalleriet?ja nu har vi nog folk med här från alla delar av Sverige om inte annat (nästan i alla fall). men kan inte låta bli att undra när jag ser hur många vi är på 6 september. Är det årets absolut populäraste dag??? Fast kanske inte så troligt att vi slår pingsthelgen och midsommar iof... (om dessa datum fortfarande är lika populära)
    Jo är den på min sida !

Haha vad löjligt Så glamour är det inte.
  • Synthetic

avil.. kan alltid byta.. för Aspera får jag för bra pris ! Köper ju inte dom i butik !

• Synthetic
    Snödroppe08 skrev 2008-02-29 08:38:56 följande:
    Hepp, vi vill också vara med, vi gifter oss den 20.e september!
    Välkommen på min dag eller ja vår
  • Synthetic

avil.. vi tänkte gifta oss borgerligt på fredagen dagen innan.. sent vid typ solnedgången uppe vid bergen Finns jättefint stenbrott i stockholm Får se vad de ger för pris!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*