Inlägg från: Synthetic |Visa alla inlägg
  • Synthetic

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

LAGT UPP BILDER

Finns bild på mig i både Sincerity och Asperaklänningen nu Notera att de inte är ordentligt på plats men man får en uppfattning. Den jag nu vann är inte färgad i släpet men annars samma färg som på bilden

• Synthetic

Jag personligen äääälskar när han driver om wow i parlamentet för jag spelar det själv

• Synthetic
    kexxet skrev 2008-03-03 19:59:59 följande:
    Idag har vi bokat bröllopsresa..*Wiiii*
    vart ska ni?
  • Synthetic

Jag lämnar er *snyftar och vinkar dramatiskt farväl och flyttar till 2009*

Lycka till girls Skriver här ändå om jag får för er?

• Synthetic

hehe vi skjuter uppp för att ha typ 40 papp mer att leka med

• Synthetic

hehe när ni blir som värst loggar jag bara ut och väntar tills stormen har lagt sig och kommer tillbaka och läser om era fantastiska bröllop

Har alla tjejer här köpt klänningar btw?

• Synthetic
    Kärlek08 skrev 2008-03-04 16:23:56 följande:
    Synthetic: du måste ju fortsätta hänga här ändå!!! Vi kommer ju ha miljaaaaaaaarder med bra tips till dej när det beger sig och så kan vi ju njuta av att planera ditt bröllop när våra är slut Jag har inte köpt min klänning men jag vet vád jag ska ha, den ska bara beställas och jag väntar lit emed det för att se om det försvinner några kilon...
    Låter bra då får jag massa tips och ideer av er hihi
  • Synthetic
    Cattapulten skrev 2008-03-04 17:56:58 följande:
    Vi har bestämt oss för 13 sept!!! Har inte bokat något ännu, ska ringa kyrkan och lokala krogen/värdshuset i morgon och kolla om dn är lediga. Blir ett skärgårdsbröllop med båtfärd för gästerna till och från fastlandet. Stockholms skärgård ska allt ske i... Min kompis är florist fixar brudbukett och bordsdekorationerna, har även en konditor i bekantskapskretsen som ev. fixar tårtan.Men inget är avkryssat på listan ännu!
    Låter ju mysigt !!
  • Synthetic

Jag ska sitta här som den allvetande gurun när ni sliter hår och får finnar av sista minuten stress och tala lugnande till er och komma med råd

*fnissar*

• Synthetic

Så kul att läsa här när ni förbereder sitter och gör save-the-date kort själv så folk kan boka in vår dag i tid

• Synthetic
    Ajjse skrev 2008-03-09 13:17:51 följande:
    Vilken fin klänning! Jag har tittat mycket på Aspera och det var en Aspera eller en Lilly som jag ville ha, men i Kungsbacka ville dom inte ta in Aspera i år, hon tyckte inte om årets kollektion..??? Konstigt det är väl kunden som ska bedömma det? Hur som helst så har jag inte fått prova någon och nu ska jag absolut inte ge mig ut och leta, nu har jag bestämt mig. Hur mycket kostade din klänning? Jag har 6000 som budget för klänning och har fått för mig att Aspera är lite dyrare men det kanske inte stämmer?
    Slår vad om att då Aspera sagt upp avtalet. Med tanke på att årets kollektion ser bättre ut och är bättre gjord och som du sa,.. är väl kunden som avgör! haha.. dålig ursäkt
  • Synthetic

Vilka problem ni har

Fröken Förväntan: är en 06a så tycker det var snålt pris du fick då det är skyltexemplar!! Kan ju få en ny 08a aspera för smma pris

• Synthetic

Fröken förväntan skrev 2008-03-09 15:35:13 följande:

Mmmm... jag vet inte om det var en -06:a men det är vad jag tror eftersom jag inte hittar den på asperas hemsida. Ska fråga nästa gång och i så fall pruta. Nypris var 8500 så jag skulle få 20% i så fall.
    Den finns inte i 07 katalogen så senast en 06a Letade i den med. Och med tanke på inköpsprisen kan du nog pruta lite mer
  • Synthetic

Oh tjejer..ska öppna en till ny brudbutik i maj och ha rabatt i början smart ju! om mn inte har klänning n beställer man då coh hinner få innan bröllopet! och sparar pengar!

ska se om jag hittar annonsen igen om nån vill ha

• Synthetic

Neh inte min
    Stockholm norrort. Ska leta reda på annonsen och fota den för var i en tidning jag läste idag om jag minns rätt. Läst tidingar, nät mm idag så är lagom trött i huvudet

• Synthetic

Själv har jag skickat save-the-date så nu kommer folk få veta att vi ska gifta oss

Hoppas det går bra här, våldgästar lite Övat sånger hela veckan så är dunderhes haha har alla beställt klännning tårta bokat kyrka och lokal och sett över frisörer och hela shitet ?

• Synthetic
    Kärlek08 skrev 2008-03-20 21:23:42 följande:
    Syntethic ligger i hon... har snart köpt paraply till bröllopet trots att det är 09 som gäller ;-D. Du, vilket datum blir det då?
    [/citat]

haha måste visa er septemberbrudar att det ska börjas i tid

Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:
    [citat]
    Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborghar varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.Önska mig lycka till
    GRATTIS !!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*