Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

lanovia; det var ju inte så farligt. Då är väl egentligen frågan om skorna finns kvar när klänningen kommer :)

• Skonie

aprilsolen; jag såg dem i verkligheten först. De är fatiskt snyggare på riktigt. De är mer cremefärgade och minde metallica i verkligheten

• Skonie

På den här fronten står det mest stilla. Vi åker till Gbg i april för att träffa hotellet, vigselförrättaren och kontaktpersonen på botaniska. Till dess ligger vi lågt.

Förresten, bör man ringa runt till frisörer och boka datumet även om vi inte bestämt tid ännu? Jag vill helst inte att det ska framgå att det gäller ett bröllop så det kanske är för tidigt?

• Skonie

Synthetic; inte jag inte. Vi har bara:
    - bokat hotell för fest och boende
    - kollat på ringar (ok jag har bestämt mig med =))
    - bokat vigselförrättare
    - beställt klänning
    - "nog" bestämt var vi ska vigas

Mycket mycktet kvar men har ju hela sommaren på oss =)

• Skonie

Idag blir det skoinköp. Hoppas hoppas hoppas de finns kvar

• Skonie

Jag har hittat en tiara. Eller jag kanske borde säga; TIARAN. Skulle så hemsk gärna vilja se den "på" dock. Är det nån som kan hjälpa mig med det?

perfectbride.se/fullview~2.html?files/TR123.JPG&%3cp%3e%0d%0aArt%3a+T-852+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aPris%3a+380%3a-+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a

• Skonie

Vi har inte ens börjar med inbjudningarna. Slåss just nu om när vigseln ska hållas :) Ang OSA kommer vi inte ha något alls, räknar kallt med alla kommer

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*