• Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

ja sådär , då är den tredje tråden i ordningen startad.. här kommer det klottras, tro mig!

Gör även en lista på vilka vi hittills är i gänget

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)

.. sädär, hoppas jag inte glömt ngn nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 13:20
    Lite hjälp till er nya i tråden

.. för att komma med på listan, kopiera senaste listan i tråden, kopiera in det i ett inlägg och lägg till ert namn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 07:17
    uppdaterar med en ny listan då många kommit till

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)

27 september

Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)
    Gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
  • aprilsolen

De flesta kommer säkert bara att känna igen citatet och ett fåtal kanske kommer att märka att det blivit lite fel...ingen större skada skedd. Njut av de fina inbjudningskorten du gjort ändå och lägg inte ner tid och pengar på att göra nya - i det stora hela är det ju ändå ett I-landsproblem (även om jag förstår att du stör dig...)

• Fröken förväntan

Jag tror också att det är en marginell andel som kommer att ens se det. Det är som när man målar hemma och råkar kladda en lite klick på taket - ingen annan ser det och till slut har man glömt bort det själv med (även om man blir galen till att börja med). Kör på och skriv resten rätt

• Lillsnufflan

Jag håller med de andra. Jag har läst latin (fast jag kommer inte ihåg så mycket) och jag är i alla fall rätt säker på att det inte går att tolka som något helt annat (typ oanständigt eller så). Det felböjt, so what?

• Snart fru Wennerström

hehe jadu lanovia, nästan samma här. Tror vi är ute tidigt med det mesta .. dock funkar jag så (även du vad jag förstått).. blir ju såååå stressad för miiiinsta lilla!!

lanovia 08 skrev 2008-04-14 08:10:25 följande:

Hehe.. och vi som skickade ut våra redan i januari.
  • matildaochniklas

Jag tycker också att du ska låta inbjudningarna vara som dom är! Det är nog inte så många som tänker på det, dom kommer nog njuta av vilka otroligt vackra kort du har gjort
    Jag tycker ändå att du ska skriva rätt på resten av sakerna.

• Kärlek08

ÅHHHH tack för inputen, jag blev lite uppstressad men ni har säkert rätt i att så många inte kommer lägga märke till det (har dock en del petiga lärare på gästlistan ). Jag ska vänta och se vad den där latinläraren säger men som jag tolkar det har jag skrivit "KÄRLEKEN ALLT ÖVERVINNER" istället och det funkar ju... Vi funderade på att göra lite fler "fel" i fest- och vigselprogram och ha en tävling under bröllopet , typ finn fem fel...

Ska lägga upp bilder på inbjudningarna i kväll i galleriet så får vi se vad ni tycker...

• Fröken förväntan

Spännande att se

Kärlek08 skrev 2008-04-14 12:09:04 följande:
    ÅHHHH tack för inputen, jag blev lite uppstressad men ni har säkert rätt i att så många inte kommer lägga märke till det (har dock en del petiga lärare på gästlistan ). Jag ska vänta och se vad den där latinläraren säger men som jag tolkar det har jag skrivit "KÄRLEKEN ALLT ÖVERVINNER" istället och det funkar ju... Vi funderade på att göra lite fler "fel" i fest- och vigselprogram och ha en tävling under bröllopet , typ finn fem fel... Ska lägga upp bilder på inbjudningarna i kväll i galleriet så får vi se vad ni tycker...
  • matildaochniklas

finn fem fel är ju en jätterolig idé!

Kärlek08 skrev 2008-04-14 12:09:04 följande:
    ÅHHHH tack för inputen, jag blev lite uppstressad men ni har säkert rätt i att så många inte kommer lägga märke till det (har dock en del petiga lärare på gästlistan ). Jag ska vänta och se vad den där latinläraren säger men som jag tolkar det har jag skrivit "KÄRLEKEN ALLT ÖVERVINNER" istället och det funkar ju... Vi funderade på att göra lite fler "fel" i fest- och vigselprogram och ha en tävling under bröllopet , typ finn fem fel... Ska lägga upp bilder på inbjudningarna i kväll i galleriet så får vi se vad ni tycker...
  • lanovia 08

Kärlek08, jag säger som de andra. Låt det vara. Jag tror du har rätt i att du har skrivit typ Kärleken allt övervinner. Och det är ju inte någon katastrof. Och då har ni sedan två alternativ: Låtsas som det regnar eller gör som ni tänkt något roligt av det.

snart fru Wennerström, ja det verkar som det är du och ja som är du och jag som är de uppstressade och nojjiga i den här tråden. Fast nu tycker jag det är är skönt. För det mesta stora är gjort. Och det är liksom bara i lugn takt att avklara det som är kvar i väntan på stora dagen.

Snart fru Wennerström skrev 2008-04-14 11:02:23 följande:

hehe jadu lanovia, nästan samma här. Tror vi är ute tidigt med det mesta .. dock funkar jag så (även du vad jag förstått).. blir ju såååå stressad för miiiinsta lilla!!lanovia 08 skrev 2008-04-14 08:10:25 följande:
  • ugla

Nu går det inte att ångra sig!!
    Idag la vi inbjudningarna på lådan, såå kul. De får dem imorgon på min födelsedag. Lite småfjärillar i magen.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*