tjohoo majbrudar -08
3 maj!Snart ju!!!!
Någon som har tips på prisvärda fina brudskor?
3 maj!Snart ju!!!!
Någon som har tips på prisvärda fina brudskor?
Kan det inte ha kommit skor i butikerna nu då det närmar sig student mm?
Vart ska ni på br resa tjejjer?Vi ska till Mexico 5 maj i 2 veckor och bo på 5 star hotel med all inclusive. Längtar!Ska simma med delfiner, sola, bada, dricka paraplydrinkar, äta gott och shoppa
080503 Godisråttan, Stockholm
080503 Champis_Sanna, Katrineholm
080510 fiffinurlig, Eskilstuna
080510 SusanneLee, Leksand
080510 FruFA, Skövde
080517 17maj Göteborg,
080517 Nikajo, Trollhättan
080517 JS080517,
080517 stenkrossen, Rönnäng Tjörn
080517 Trisen, Finland
080524 JohanoCissi, Kristianstad
080524 L 76,
080524 MissNiss
080531 bartan,Kungälv
080531 jelikr, Björna Örnsköldsvik
080531 halo08, Ronneby
Var och kollade min nya förlovningsring igår Men han hade missuppfattat så han ska fixa den tills idag. Hoppas dert blir bra nu!
mindre än 2 mån kvar...hjälp
till påsk ska vi åka upp till vår sommarstuga och planera allt i detalj Kul. Ska öva in dansen också Pust!
Har ni gjort vigsel och festprogram?Vad ska stå i festprogrammet(mer än menyn)?Vill inte skriva något om varje gäst..
vi kommer att ha ett sånghäfte
Vi ska försöka oss på en tokdans Ska öva uppe i stugan till påsk
Så då har man blivit hippad dåFick ett sms kl 11 igår morse. Packa bikini, träningskläder, smink och fina kläder och kom ner till taxin om 20 min. hjälp!Min sambo visste om allt såklart. Jag hade ingen aning!När jag kom ut satt min toastmadame i taxin och det bar av till södertälje. Vi blev avsläppta på ett industriområde där vi mötte mina andra vänner. Sedan skulle vi till ett helt fantastiskt ställe och spelade beachvolleyboll. Det var som man åkte till thailand. Det var palmer och sand och glada lampor. Kanonställe! Vi drack en massa paraplydrinkar och spelade. Sedan hämtade en txi oss och vi åkte till sydpolen där vi hade spa och relax och åt mat. De hade såklart fixat sådan mat jag älskar. Vi fixade oss och sedan blev vi upphämtade av en taxi igen och det bar av till stockholm. De hade bokat en supermysig restaurang typ libanesisk mat med 14 st smårätter. Där hade de dukat upp med vin, champagne och en rosa boa, ett trollspö och en tiara. (princess look alike) Maten var kanon! Bara sådant jag älskar, oxfile, kyckling, halloumi, vinbladsdolmar, kronärtskocka mm Sedan vid 20 åkte vi taxi igen och då till blue moon bar där vi hade ett bord uppdukat med världens fruktfat och spritbord. Spritbordet bestod av malibu och ananas typ pina colada som ä min favvodrink. Allt måste ha kostat multum och såklart fick jag inte betala en krona. Det var en fantastisk dag och kväll och jag är så glad att mina vänner gjort detta för mig! Gifter mig om en vecka!
Känns som det mesta är klart nu. Ska lämna allt till slottet imorgon så vi inte behöver tänka på något på lördagen.
Någon som vet hur man kan se mindre svullen ut(vid mens)?
Jag har varit så stressad på nya jobbet att jag inte hunnit bli nervös men börjar bli nu.