• L 76

tjohoo majbrudar -08

Hallå tjejer, här en till i maj, närmare bestämt 24 maj.

har absolut inte alls kommit lika långt som ni. Ska skicka inbjudningarna idag och har klänning o fin kläder till barnen.

men mitt stora dilemma är (de snart förbaskade) blommorna. vet inte vilken färg jag skall ha. vill ha rosor o kanske nån orkidee o några gröna blad men vilken färg ?

• L 76

njä, vill ha vitt, guld och beige.

min klänning är champangefärgad och killarna (sönerna o m2b) ska ha svart med beige slips och väst. det jag messt är rädd för är att välja en färg som försvinner i min klänning i med att den inte är vit

• L 76

jag gillar vendela rosen men den är ju väldigt ljus därför blir jag osäker

• L 76

Hej,
    Skriver in var vi bor!

080503 Champis_Sanna, Katrineholm
    080503 Godisråttan, Stockholm
    080503 Cortado, Stockholm
    080510 SusanneLee, Leksand
    080510 fiffinurlig, Eskilstuna
    080510 FruFA, Skövde
    080510 Trassel, Göteborg
    080517 17maj Göteborg
    080517 Nikajo, Trollhättan
    080517 JS080517,
    080517 stenkrossen, Rönnäng Tjörn
    080517 Trisen, Finland
    080517 mixa kungälv
    080517 Syrran79
    080517 rosenfalk, Hölö
    080524 JohanoCissi, Kristianstad
    080524 L 76,Jonstorp (Höganäs)
    080524 MissNiss
    080524 lycklig78
    080524 pandis2405, Stockholm
    080524 emmalottan, stenungsund
    080531 bartan,Kungälv
    080531 jelikr, Björna Örnsköldsvik
    080531 halo08, Ronneby
    080531 20080531, Ulricehamn
    080531 Peters Fridelina, Malmö
    080531 tobecomemrsstrauss, Göteborg

• L 76

vad skönt att jag inte är ensam om att inte valt psalmer. började bli stressad över det men då kan jag kanske slappna av lite då....

är det någon annan som tappar suget på planering ibland?

• L 76

jag börjar oxå bli nervös men är mest STRESSAD! jag har inte alls kommit lika långt som ni har. har bara börjat spåna på bordplaceringen o vet inte alls hur jag skall göra med dukningen. börjar t om vela vilken färg jag skall ha på servetter odyl. prestationsångest? O JA!. tillsaken hör att vi skall flytta den 25 april o gifter oss den 24 maj lite taijt om tiden....

jag vet inte hur jag skall reda ut det hela..... känns som att jag ger upp imellanåt men så blir jag stressad över det för då har det gått ytterligare några dagar nån som känner igen sig?
    Behövde bara skriva av mig lite av min ångest, det bli nog bra. Gift blir jag ju oavsett om det blir beiga eller rosa servetter
    tack för ordet

• L 76

VERONICA70 - tack för stöttningen! ibland behöver man bara häva ur sig lite...

• L 76

PANIK!!! vi gifter oss den 24:e maj men fluttar till nytt hus nu på fredag (25 april) bara det är stressigt, men nu till mitt svarta moln....
    var inne o skulle göra lit adressändringar däribland telefon o internet. internetet tar 4-5 veckor innan det flyttas! Jag bara SKIT, tårar panik vad F'N gör jag nu då?

allt känns hopplöst just nu, behövde bara skriva av mig.....

• L 76

vi väntar svar från 7 st och vi har oxå bara en vevka kvar till osa. jag förstår er det är ju jättemånga som inte svarat! jag fattar inte varför det ska vara så svårt att svara med en gång, varför ska de alltid vänta till sista dagen?

• L 76

Hahaha... Nu fick de stackars "tubsockorna" som dottern ammat och dragit i
    [/citat]

ha ha! det var ett roligt uttryck, det har jag aldrig hört förrut! jag kallar mina två utammade för taxöron men tubsockor var kul.

Man lär sig nåt nytt varje dag...

• L 76

Hallå alla maj brudar, både gifta och ogifta nu vet jag att det kommer att bli till helgen som både svansexa och möhippa blir av.
    Lite tråkigt att det väntar ända till sista helgen tycker jag. det blir ju ingen överraskning av det...

själv har jag lit jobb kvar att göra med festhäftena men jag tror att det börjar bli ett slut på det snart. Hur är det med er andra? är ni klara med allt?

• L 76

Idag fick jag o m2b varsin inbjudan till svensexa o möhippa. till saken hör att det är sista helgen innan bröllopet så man kunde ju räkna ut med stortån att det skulle bli denna helgen!

och så idag med posten kom det ett brev som innhöll en lista på vad vi skall packa ner och att vi skall vara klara imorgonbitti känns väldigt spännande!misstänker ganska starkt att det tänkt att jag skall spela in en skiva för jag skulle ha texten till min favoritlåt.... kruxet är bara att jag har ingen speciell låt så det blir till att leta på nätet ikväll när branen lagt sig.

har en underbar dag imorgon alla blivande brudar!

• L 76

Ja då har man blivit hippad!

jätterolig dag med duvskytte, aj aj ont och blåmärke på axlen. gäller att sminkösen kan hjälpa mig att täcka det på lördag!
    sen bar det iväg på spa med bubbelbad o allt sen var det middag med massa vin o cider.sen var det ut i helsingborg med dans dans o åter dans! kom i säng halvfem i morse men mår hur bra som helst idag!

m2b fick flyga (han är flygrädd) rida på en häst ( han är inte glad för hästar) och bada naken i havet.. burr! men han var trots alla prövningar jättenöjd och kommer leva på detta länge!

GRATTIS alla brudar hoppas er dag var underbar igår

• L 76

Sitter och finslipar det sista i festhäftet, då jag ser att hela bordsplaseringen är spegelvänd!
    jag blir så TRÖTT på mig själv. jag har tittat på den framifrån så att säga så m2b kommer alltså nu på min vänstra sida!....
    som sagt , jag blir så trött

jag vet vad jag skall göra imorgon iallafall

• L 76

Oh Gud vad jag blev glad, PUH!

jag fick för mig igår att mannen skall sitta till höger om mig så jag flippade ut totalt igår.

TACK för det!!

det är nog nerverna, alla frågar mig om jag är nervös och jag säger nej inte än. Men jag tror det är det jag stressar och nervar samtidigt

imorgon är min dag bokad från morgon till kväll, sitter med finputsningen idag av fest häftena. allt blir så bra....hoppas jag

• L 76

Tack alla. Nu är man fru och ärligt talat jätteskönt att det är över .
    Allt planerande resulterade i en helt underbar dag. jag bor i skåne så vi hade kanonväder hela dagen.

Tack alla för tips o ideer stöttning mm, ni är guld värda!

nu åker vi iväg med vår husvagn och har semester med barnen ( det behöver de med, det har blivit osidosatta mkt på senare tid )
    Vi hörs tjejer!

Kram Linda

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08