tjohoo majbrudar -08
Hej jag hoppar in här också. Vi gifter oss i Ronneby den 31 maj.
Hej jag hoppar in här också. Vi gifter oss i Ronneby den 31 maj.
Det var skönt att höra att alla inte postat sina inbjudningar ännu, fast i vårt fall så vet alla långväga gäster och familjen om det redan...så jag skyndar långsamt.
Fast lite "stressad" är man nog ändå för jag drömde härom natten att allt jag gjorde, gjordes i fel ordning på den stora dagen..fotas innan frisören och sånt...det tyder nog på lite stress ändå- :)
någon mer som börjar bli nervös???
Men jag längtar mest ändå.....
ja tjena vad tiden rinner iväg
Jag har ju haft funderingar på en secret box tidigare, men inte hittat nån fotograf, men nu när jag hör hur du detgick för dig så ångrar jag mig nästan att jag inte letade mer... men var det inte liite jobbigt??
Vi träffade prästen i går. Kanske lite tidigt eftersom vi gifter oss den 31 maj, men det kändes bra. Fast vi träffades i kyrka noch vi gick igenom hur man gör mm. Då när vi står där framför prästen vid altaret började jag nästa tjuta. Det blev så "verkligt" vi ska verkligen gifta oss!! Underbart
Roligt att det kändes bra..
Men jag kanske kan be m2b ta några fina kort på bröllopsnatten i stället...*fniss*
hjartan
Vi måste vara bland de sista, om inte allra sist. 31 maj kl 15.30.
Ni är inte sist...Den 31 Maj kl. 16.00 klämtar klockorna här!
Det är så roligt att titta in här. Nu närmar sig det verkligen för de flesta. Tänk en del av er har nu gått och blivit fru. Underbart!! Jag längtar till den siste..
Jepp, det går så fort om ynka 2 dagar är det dax..