tjohoo majbrudar -08
Min m2b vill inte ha två ringar så vi har lämnat in ringen för gravyr bara. Min vigselring hittade vi för 1500+smedarbete 700 sen givetvis en försäkring.
Min m2b vill inte ha två ringar så vi har lämnat in ringen för gravyr bara. Min vigselring hittade vi för 1500+smedarbete 700 sen givetvis en försäkring.
Känner mig hyperstressad och nu är det bara en (EN!!) månad kvar
Vår kyrka har fortfarande inte gjort schema för vår helg. SÅ vi vet inte vem som viger oss om mindre än en månad...
Jag har fått veta att min hippa blir nästa vecka... vet dag och tid också *S* Bra med folk som skvallrar annars hade jag varit jättenervös. Ännu mer alltså
Folk håller fortfarande på att osar till oss. Lite i senaste laget. Mindre än 3 veckor kvar nu *NERVÖST*
pandis2405: Du kan få min hippa, jag är alldeles för korkad för att längta efter en *ge bort*
Gooosh om två veckor är vi nygifta denna tiden *NERVÖS*
En ny tråd för oss majbrudar 08 är ju inte fel (som vi alla flyttar till när vi gift oss)
Idag har vi provat kläderna en sista gång. Såå fint och man blev ännu lite mer pirrig i magen.
Självklart ska vi ju inte glömma bort er här!
Imorgon är min hippa!
Min hippa blev inte alls som min tärna tänkt sig... jag visste ju inte vad som skulle ske..Sen när jag fick veta så tyckte jag för första gången att det skulle bli kul med en hippa... fast inget gick som det skulle... dock fick vi en mysig dag tillsammans
Idag har vi äntligen fått höra ifrån prästen. Han hade tid nästa vecka, vi gifter oss då så vi krävde denna veckan. Nu ska han komma hit på torsdag och nerverna spelar rätt bra. Som trassel sa så kommer det kännas mer verkligt efter mötet.
bartan:
Vad modig du är! Hoppas ni båda blir nöjda med bilderna
Ja det vore kul att se vem som gifter sig först Här är det väldigt nervöst. Om 5 dagar så gifter vi oss!!
Hahaha Vi gifter oss samtidigt!
Vi blev precis av med m2b:s bestman... känns jättekul Denna dagen har inte varit rolig och nu har jag ännu mer att göra imorgon *suck*
hjartan:
Tack. Jag ska slänga mig in i duschen sen blir det sängen. Imorgon vill jag inte ha några bekymmer eller nya överraskningar.
Nu måste jag ju bara tacka alla er gulliga tjejer här (för det är väl ingen kille i tråden?)
Vår dag igår blev långt över vår förvantan iaf. Givetvis är vi helt slut idag då vi inte fått mycket sömn sista veckan och har verkligen haft fullt upp då vi gjort allt själva... men man ska verkligen ta vara på dagen för den gick otroligt fort. Sen kunde man inte sluta le heller
Till er som gifter er imorgon/idag:
Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott
Till er som gifter er idag:
Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott!
Passar på att önska alla blivande Lycka till imorgon och GRATTIS i förskott