Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

Ingen fara, bartan nämnde det till mig i förmiddags....har inte hunnit ta tag i det ännu bara. Jag är bara glad att nån annan tog intiativ och gjorde det. Kramiz

• JohanoCissi

Vi är nog innerst inne alla stressade över det som komma skall. Jag tror nog att det är rätt många som inte vill erkänna det bara.

• JohanoCissi

känner stressen komma...måste nog sätta mig ner en stund...puh...jag tänkte på bröllopsdan...*längtar*

• JohanoCissi

var o provade min klänning...dem var mycket finare än vad jag mindes den.....heheheh.....nästan gråter bara jag tänker på den

• JohanoCissi

Vi är många här nu....superkul att så många ska gifta sig i maj.
    Inte länge till nu.......

• JohanoCissi

25 kr biten är väldigt bra pris. Vi betalar 35 kr biten men då ingår allt vi vill ha, caketopper, dekoration och hur vilken tårta vi vill ha.

• JohanoCissi

Usch, vilken hemsk dröm samtidigt som den var riktigt rolig. Känns å verkligt när man drömmer så det skulle kunna ha hänt på riktigt. Nu har jag inte drömt något om bröllopet än, men jag väntar på att det ska komma upp en sån hemsk dröm som man bara vill glömma dagen efter

• JohanoCissi

maj är väldigt populär
    många brudar är vi här
    planera, boka nätterna långa
    och makarna tycker köpen blivit för många
    Sen ska vi stå brud
    i världens vackraste skrud
    lycka till, alla ni tjejer
    nu händer det snart grejer

Litet rim från lilla mig

• JohanoCissi

Är lite velig just nu känner jag. Skulle egentligen ha en vanlig knuta därbak som finns i mitt galleri men har nog ångrat mig o ska ha endast lockar med en tiara. Nån som kan ge förslag? Vet just nu inte vad jag vill ha. Till klänningen passar det nog med både och, men...suck....jag vet inte. Måste ju bestämma mig snart. Frågan är om lockarna håller hela kvällen??? Nån som vet??

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08