• Piggelinlover

Vad tycker ni??.....

Träffade mina tärnor nu under kvällen och givetvis så hade de invändningar på de klänningar jag sett ut som jag ville de skulle ha...(hade flera olika alternativ)
    Har tagit hänsyn till att en av dem inte passar i för ljusa nyanser och den andra kan varken ha klänning utan band lr halterneck(inte lätt kan jag säga).....

När vi väl sitter och pratar så säger de, att de inte vill ha likadana kläningar, den ena vill ha långklänning och den andra vill ha klänning som slutar straxt under knäna... de vill ha mörkare grön av vad jag vill...och olika modeller...

Vad är snyggast??

Jag vill givetvis att de ska ha likadana klänningar, samma längd och färg och modell
    Lr är det bara jag som är konstigt och tycker så?

Hoppas ni förstår vad jag menar, blir bara så ledsen....
    ibland så känns det inte ens som om de är glada för min skull...att jag hittat ngn jag älskar och vill dela mitt liv med...(har haft lite otur innan)..

• Svar på tråden Vad tycker ni??.....
  • GME76   080802

Nu är jag dåligt insatt i hela brudfölje-grejen men i mina ögon är det väl du som ska bestämma vilka klänningar de ska ha.
    Låt inte andra bestämma hur ni vill ha ert bröllop, tycker jag.

Lycka till!

• Thailand 08

Snyggast med exakt likadana klänningar

• Piggelinlover

GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:06:21 följande:

Nu är jag dåligt insatt i hela brudfölje-grejen men i mina ögon är det väl du som ska bestämma vilka klänningar de ska ha.Låt inte andra bestämma hur ni vill ha ert bröllop, tycker jag.Lycka till!
    ne jag vet, e ju MITT (och M2B..=)...) bröllop....
  • Piggelinlover

Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:06:52 följande:

Tycker ju jag oxå....exakt likadana...
    samma färg, modell och längd....
  • Thailand 08

Kör på det och ge dej inte ;)

• Semesterbruden

Lägg över det på dom, att enas om EN modell som dom ska ha. (Av dom du valt ut) Då slipper du sitta och medla. det är ju trotts allt ditt/erat bröllop.

• AJFC

Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:06:52 följande:

håller med,...
  • Piggelinlover
    Semesterbruden skrev 2008-02-29 23:14:41 följande:
    Lägg över det på dom, att enas om EN modell som dom ska ha. (Av dom du valt ut) Då slipper du sitta och medla. det är ju trotts allt ditt/erat bröllop.
    Men ingen av dem jag hade valt dög....De ville inte ha ngn, de letade andra klänningar, slog sedan ihop datorn och suckade att det minnsan är lättare att hitta ngn i butiken...
    Jo det är det säkert, men dubbelt så dyrt....
    men jag orkade inte säga ngt...
  • I am yours

Men det ska ju vara en ära för dom att du har valt dom.
    Det är ditt bröllop, och tycker absolut att DU ska beställa.
    Passar det inte för dom så kan det vara.

Så hade jag sakt.

naturligtvis får man lyssna på lite av deras åsikter men det är du som bestämmer!!!

• Piggelinlover

I am yours skrev 2008-02-29 23:24:25 följande:

Men det ska ju vara en ära för dom att du har valt dom.Det är ditt bröllop, och tycker absolut att DU ska beställa.Passar det inte för dom så kan det vara.Så hade jag sakt.naturligtvis får man lyssna på lite av deras åsikter men det är du som bestämmer!!!
    jo givetvis e jag inte surig bitch som pekar med handen och säger såhär ska det vara....jag kan allt jämka, men jag vill endå bestämma lite...e ju sagt min dag..=)...

Jag hade försökt tillgodosett bådas önskemål om färg och modell...men det dög inte iaf...

På vägen hem funderade jag nästan på att säga att jag inte vill ha dem, utan att jag skulle välja syrran...men jag vet inte.
    suck...
Svar på tråden Vad tycker ni??.....