-
Det gjorde de förmig. Jag fick min i lördags och hade ingen som helst aning om det. Gifter mig om 5 veckjor och var säker på att OM det skulle bli ngt så kanske 2 veckor innan. Jag blev verkligen överaskadeleja skrev 2008-03-03 12:45:35 följande:Det är roligt att ta det tidigt för då misstänker man det inte. Fast ofta är det svåraste att hitta ett datum när så många som möjligt kan.
-
Det var helt galet, här kommer berättelsen
Jag o mamma skulle ner på stan för att luncha, trodde jag. När jag var inne på Bokia kommer mina kompisar 5 st springandes mot mig och jag fattade ingenting. De hade upptryckta skyltar med våra namn och datum på men jag trodde det var ngn reklam o trodde typ de var ute o demonstrerade eller något. Fattade fortfarande ingenting tills jag fick en slöja och halsband på mig, då trillade poletten ner. Haha...
Fick en ögonbindel på mig och vi gick till en bil och åkte till en lokal i där det var en som hade sexparty. Handla fick jag också göra Sen åt vi lunch och jag fick byta om till knallrosa strumpyxor och en vit tröja och en rock o slöjan givetvis. Ner på stan igen, klockan var då runt 15 och då fick jag en bok som jag skulle samla äktenskapsråd i. Hade fått en del groggar innan så det var lugnt! Fick ihop en hel del råd o sen vidare ner till en studio där jag fick klä om till en utmanande städdräkt med dammvippa och ta riktiga modellbilder som de sen gör en planch av som minne, haha- Oj vad kul vi hade!
Sen åkte vi tillbaks till lokalen där jag fick svira om till en glittrig klänning samt att jag fick två skyltar på brösten där det stod "Mus- titt 10:-" samt ett par vita trosor att ha utanpå strumpbyxorna med en fastsydd svart päls.
Jag skulle alltså sälja "Mustittar" för 10:-
Sen ringer telefonen och det är en man som pratar och driver med mig och tackar för senast. Fick sen veta att det var en gammal sexuell förbindelse Sen fick jag sätta mig på en stol mitt på golvet och det kom en människa in med en mask och en jättelössnopp och dansade för mig och jag var tvungen att ta på den,, haha.. Sen vidare ner o käka på en restaurang för att sedan gå till en KaraokePub och där var jag givetsvis tvungen att sjunga en del, jag som verkligen inte kan men så full som jag var så gick det jättebra! Vidare ner på Heartbreak och sälja mustittar och ja, jag fick ihop ca 700:- på det
Sen gick vi till Max och åt och jag var hemma 03.40
Vilken underbar dag jag hade och allt var så planerat och så otrolig roligt och genomtänkt. Jag hade ingen aning och trodde jag inte skulle få ngn möhippa men tji fick jag.
Var bara tvungen att dela med mig