Inlägg från: FruRålin080808 |Visa alla inlägg
  • FruRålin080808

Cellofanpåsar!!

Döm om vår förvåning när vi glatt skulle öppna ett paket med vad vi trodde var korten till våra inbjudningar...och där låg MASSOR av cellofanpåsar! Inga kort utan bara påsarna!När jag kontaktade företaget som vi beställt korten från sa de att vi kan behålla påsarna och att korten skickas snarast. Så nu står vi här med 200 cellofanpåsar i storlek 11*11cm och 400st i storlek 16*16cm. Jag delar ut dem gratis till er som vill ha. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mig shofr98@pray.se och tala om antalet påsaroch storlek ni vill ha så får ni min adress och skickar mig ett frankerat kuvert med er adress. Först till kvarn!
    Kram

• Svar på tråden Cellofanpåsar!!
  • FruRålin080808

Förlåt det glömde jag skriva...De är genomskinliga

• FruRålin080808

Kan inte tänka mig att portot går på mer än 10-15 kr...
    Det som var så konstigt var att artikelnummren på påsarna och korten inte alls stämde överens med varandra. Det var väl någon som fått ett rejält hjärnsläpp på jobbet=)
    Jag har lovat bort ett gäng påsar till en kompis och vill ha några själv men ev kan jag undvara fler...Vi fick som sagt MASSOR...=)

• FruRålin080808

Förlåt min mailadress blev en blandning av min privata mailoch min student mail...På tal om hjärnsläpp...shofr98@student.vxu.se ska det vara...Sorry...Jag ser ju vilka som har hört av sig här...ni ska inte bli utan...

• FruRålin080808

Förlåt för att jag skrev fel mailadress! Tittade i kartongen igen...kan avvara 200 små till och 400 stora...=)

• FruRålin080808

Jag har bara fått mail från Jennie...Vet inte varför det inte fungerar...Jag skickar svar så fort i mailat...Prova på min andra mail också s.holgerson@spray.se
    Annars skriver ni bara er mailadress här i tråden...kram

• FruRålin080808

Har alla fått svar från mig nu?
    Det finns fler påsar=)

• FruRålin080808

De väger inte så mycket. Om ni har beställt små påsar sätt på två frimärken och om ni har beställt ca 50 stora sätt på 3 frimärken och om ni har beställt ytterligare så är det nog säkrast att sätta på fyra...Vad tror ni? Annars är det ju inte hela världen om jag får sätta på ett frimärke extra=)

• FruRålin080808

Jag har svarat på alla mail om påsar som jag har fått...har du mailat utan att få svar? Skriv något här i tråden så löser vi det. Nu finns det bara ca 100 stora påsar kvar...
    De som jag har lagt undan till är
    Jennie Angelica Johanna Hanna Eva Marie Anna Lena Emma och Rebecka

• FruRålin080808

Miss blue försök maila mig igen...=) Vi löser det...
    Förlåt om jag skrev ut era riktiga namn istället för era "nick" men det är svårt att para i hop rätt namn med rätt "nick"...Börjar bli öm i fingrarna efter allt räknande=) Bli inte förvånade om ni får fler påsar än vad ni vill för de har en tendens att klistra i hop sig;)

• FruRålin080808

Har fått mail från Åsa också...hur många vill du ha? Jag har fått felmeddelande på en del när jag har svarat...=(

• FruRålin080808

Lindas mail kunde jag öppna nu...

• FruRålin080808

Tror aldrig att jag fått så många mail på en dag=)

• FruRålin080808

NU ÄR PÅSARNA SLUT!!!
    Tack för att ni hjälpt mig bli av med dem;) min sambo kommer bli överlycklig när han slipper se kartongen med alla påsar. Jag har sparat några till mig själv för att kunna använda till barnkalas eller presenter...
    kramar

• FruRålin080808

Fick några kuvert igår- skickar påsarna i dag så har ni dem på måndag=)

bruden08 skrev 2008-03-06 22:19:48 följande:
    Skickade ett kuvert till dig igår undrar om du fått det idag? annars dyker det nog upp imorgon.
Svar på tråden Cellofanpåsar!!