Inlägg från: FruKjörling |Visa alla inlägg
  • FruKjörling

julibrudar vart är ni??

26 Juli blir vi herr och fru Kjörling i Umeå stadskyrka :)

• FruKjörling
    Sommarliv skrev 2008-03-07 07:28:01 följande:
    Igår hämtade vi hem min ring.. Blää Ska man få vänta till den 19 juli för att ha den på sig.. morr.. jag vill ha den nu..
    Hämtade våra igår också känns som en evighet :) man vill ju ha dom nu men man får prova dom ofta :D
  • FruKjörling
    Sommarliv skrev 2008-03-07 07:51:28 följande:
    Japp,visst är det härligt? jag fuskade lite.. Hade min på kvällen här hemma.. Ville bara njuta lite.. Så måste nog lämna kvar den hos mamma..
    Ja absolut... var en trevlig syn att se killen prova sin också då det bara är jag som har förlovningsring :) Det va kul att se ringarna tillsammans på fingret...
  • FruKjörling
    Canta skrev 2008-03-07 07:57:35 följande:
    Min ska beställas idag. Men jag föröstår att ni måste "prova" Den en lång stund;) det hade jag me gjort lätt om jag haft den hemma*s*
    Ja man är lite som ett barn på julafton man vill vara där och titta flera gånger :) spännande att du ska beställa din vad har du valt för någon ?
  • FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 10:49:17 följande:
    Åhh det har jag inte tänkt på ännu. Tar det tid att få den graverad?Själv så mår jag bättre idag och har tänkt att fortsätta med inbjudningskorten.
    Beror väl på vem som ska göra gravyren vi fick våra graverade på plats igår tog inte så långstund... Ska dom skickas iväg för gravyr så kan det säkert ta en vecka eller så :)
  • FruKjörling

Om någon vill se så har jag lagt ut bilder på våra vigselringar :)

• FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 20:30:57 följande:
    Vilka fina ringar.För att inte tala om klänningen, jättefin.
    Tack ... ja klänningen va verkligen en hitt :) köpt på en nätbutik
  • FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 21:26:47 följande:
    Var?Jag har beställt från millys.Den finns i mitt galleri, men jag har gjort en massa ändringar.Bla så ska jag inte ha något släp, och så ska brodyret vara ljus lila.
    Den butiken hette Anns fest och bröllopsklänningar Var riktigt bra pris. skönt när man kan få domm måttsydda
  • FruKjörling
    bröllop080719 skrev 2008-03-09 13:05:45 följande:
    FruKjörling jättefina ringar
    Tack :D
  • FruKjörling

Igår kom tiaran så jag har längtat :D bara själva kartongen den låg i känndes så lyxig röd med svart band... var värsta kännslan att få öppna paketet och sen bara få se den hur vacker som helst ! den satt väldigt bra :D så den va helt klart värd varenda öre hand gjord från England... ska lägga ut bild i galleriet ta er gärna en titt

• FruKjörling
    hanjoh skrev 2008-03-18 09:09:07 följande:
    va kul, ja den var fin annorlunda men jag gillar den!känns det inte konstigt att ha en så hög tiara på sig min är inte nån höjd på alls...
    Tack ja den är lite anorlunda :D
Svar på tråden julibrudar vart är ni??