• Joji

julibrudar vart är ni??

Minns inte ens om jag varit med i denna tråd innan, men jag antar det eftersom vi gifter oss 12 juli!

Vi skickade inbjudningarna redan till Alla hjärtans dag. Pendlar mellan stress och lugn: fastän mycket är bokat och fixat så är det mycket kvar som måste bestämmas, bland annat:
    bukett (vet varken blommor eller stil)
    slöja
    underkläder
    skor
    vigselring (har 6 mm rak, 2.15 mm hög Platina som förlovningsring, ska ha lika bred och hög vigselring i rödguld, med stenar på nåt sätt... )
    m2b ska bestämma sig kring om även han ska ha vigselring, i så fall blir det en likdan som min, fast utan stenar
    tårta
    mer till dukningen, t ex undelägg till blockljus, panelgardiner som dukar...
    festhäfte
    osv osv osv

Och, så ska jag jobba, och skriva uppsats på min vidareutbildning.. Men, jag försöker att hålla mig lugn!

• Joji
    Semesterbruden skrev 2008-03-13 20:55:06 följande:
    Joji - jag har faktiskt oxå funderat på panellängder som duk. Efterssom jag hittat just gardiner i vår färg, på Ahlens.
    Åh, vilken tur! Vi måste ge oss ut och spana också...
  • Joji

Idag ska jag och m2b kuska runt till massa guldsmeder för att få inspiration till min ring. Hans vet vi redan hur den ska se ut.

Tycker det är så svååårt. Ändrar mig hela tiden kring vad jag vill ha! Har klippt ut bilder på massa massa ringar, men kan ändå inte få någon känsla för vad jag helst vill ha. Hoppas vara lite klarare över detta ikväll!

• Joji

Jag ska absolut ha min hela kvällen!

Just nu är den hos sömmerskan, ska dit igen i slutet av Maj. Är lite "nervös" för hur det ska bli när den är insydd. Hoppas på att det blir så bra som jag önkskar.

Svar på tråden julibrudar vart är ni??