Inlägg från: Pyron |Visa alla inlägg
  • Pyron

julibrudar vart är ni??

För det första så har jag en helt underbar svärmor som hjälper till med allt.

Och nu så sa min mor att hon betalar bröllopsnatten på hotell för oss. Så att hon kan sova här med barnen.
    Även hon är helt underbar.
    Hade först planerat att barnen kunde sova där dom själva ville men att vi skulle vara hemma.

Men detta är inte helt fel det heller.

• Pyron

Vad roligt. Ett stort grattis till ett bra fynd.

• Pyron

Här händer det inte så mycket.

Hoppas att det går bra för alla i planeringen.

• Pyron

Så långt ni har kommit i era planeringar.
    Just nu sitter jag och digi-scrappar placeringskorten. Det är såå roligt.

• Pyron

Låter konstigt, hoppas att det reder ut sig.
    Vi har ju en moderator i "vår" tråd. hoppas att du får några svar.

krian87 skrev 2008-04-04 10:11:46 följande:
    Jag vet inte. och jag har ännu inte blivit det, verkar det som. jag kan svara osv.. Men fick mejl om det.. (?) Igen aning om vad som pågår.. Men vad jag har fått på varningarna (underliga dom med. ) så står det ngt i medlemsvilkoren §7 (tror jag det var MEN har inte hittat den Ännu) att man får max tipsa om ngt 3 ggr /6 månader. o eftersom det ett tag kom massa nya trådar om musiker i skåne/blekinge som skulle vara bra och billiga, och jag DUM nog, svarade i all välmening, så fick jag en massa varningar. 2 månader efter inläggen.. och varningar för inlägg innan första varningen osv. SÅ jag vet inte vad som pågår.. har skickat mejl till "den" som skickade att jag var spärrad vad som pågår men får inga svar. (fick mejlet den 31/3 så lite tidigt om de skule vara aprilskämt..)
  • Pyron

Åhh vad roligt, då vill vi se foto sen.

Min klänning fick jag att den skulle vara klar nu, men se det dröjer en månad till, attans. Nåja, bättre att det tar lite tid än att den blir ful.

Hoppas att du och floristen kommer fram till nåt bra.

• Pyron

Nu får vi nog bestämma oss, jag blir ju helt förvirrad, eller är det mig ni försöker få bort.

• Pyron

Åhh det funderar jag oxå på.
    Men det siiter långt inne.

Det är när man tar fptpn när man står ute i vattnet eller när man klättrar i berg. Eller nåt sånt.
    Det behöver inte vara så extremt dock.

• Pyron

Åhhhh, jag börjar helt plötsligt känna mig lite stressad.
    Jag har inte kollat ut ring.
    Jag har inte gjort allt som ska göras.

Suck, jag som hade så mycket tid. Men jag vet varför. Jag har fått ett heltidsvik, och då försvinner ju tiden fortare än kvickt.

Och smycken har jag ingen aning om, det finns ju alldeles för mycket att välja på så jag hittar inget jag vill ha.
    Nu börjar det bli jobbigt.

• Pyron

Ringar har jag bara kollat på nätet hittils. Ska ta med mig mannen runt stan nån gång och titta, han ska ju oxå gilla den.

Ena stunden känner jag så att tiden bara rinner iväg. andra stunden tycker jag att jag har full koll och det är lååångt kvar. Det är ju helknäppt.

Svar på tråden julibrudar vart är ni??