• Pyron

Tavla för gästerna till oss?

Jag såg någonstans några som hade en stor duk, tror det var lakansväv uppspänt på en trä-ram sen var det ritat små fyrkanter så att varje gäst kunde måla enliten bid i varsin ruta.
    Kunde det vara nåt tror ni?
    Eller skulle folk inte vilja rita?

• Svar på tråden Tavla för gästerna till oss?
  • Silva79

Samma här, inte så roligt att göra samma grej, även om jag är lite sugen.

Filifjonkan2 skrev 2008-03-05 08:56:49 följande:
    jag var på ett bröllop där de hade en vit tavla som alla gäster skulle måla på... det blev jätte läckert..... skulle vilja ha det på mitt bröllop men jag känner mig då som en efterapare.... vi ska ta kort på alla gäster istället och de får rita/skriva i en gästbok och sen fäster vi porträttbilden brevid istället..............
  • Pyron

Japp det är den jag tänker på.

• Fejs

Hur får man foto på kändisar, vem alla liknar?

• Pyron

vet inte, men man får väl gå ut på internet och leta.

• Lady o Lufsen

På vårt bröllop fanns det en pass-par-tout uppsatt på ett staffli där alla gäster fick skriva sitt namn och en hälsning. Den har vi ju nu runt vårt bröllopsfoto.

Bröllopsfotot skulle vi ju hänga upp oavsett så då blev det ju två flugor i en smäll...

• Pyron

Åhh så många bra tips. det kommer bli svårt att välja

• Osqulda2

Ytterligare ett tips:
    På min systers bröllop hade hennes svägerska lagt fram en kamera och ett fotoalbum. Varje gäst skulle se till att fota sig själv och skriva in en hälsning i albumet samt lämna plats för att klistra in fotografiet. Personligen tycker jag att detta var en väldigt trevlig idé.

• sowa65

var på ett bröllop där man hade skurit ut en... ( hur stavas det??? parspataux??) där alla gästerna hur som helst fick skriva sin "autograf". sedan monterade de ett bröllopsfoto i denna. kanonfint och gästboken på väggen.

• Nessan

sowa65 - Heheh, du var inte på Lady o Lufsens bröllop då?

• sowa65

ha ha ha!! missade den!! men nej, jag tror inte jag känner lady & lufsen.....

• Lady o Lufsen

Är du helt säker på att du inte känner mig

sowa65 skrev 2008-03-09 10:09:43 följande:
    ha ha ha!! missade den!! men nej, jag tror inte jag känner lady & lufsen.....
Svar på tråden Tavla för gästerna till oss?