Inlägg från: Peters Fridelina |Visa alla inlägg
  • Peters Fridelina

Han sa han var singel!!!!!

Vilken man! Så får man bara inte göra!!! Jag hade fått världens sämsta självkänsla och inte vågat vara mig själv. Har varit i ett liknande förhållande. Det handlade om att min dåvarande sa att jag var tjejen i hans liv JUST NU. Man vet ju aldrig, det kunde ju dyka upp någon bättre. (Fast han lämnade mig för andra vid något tillfälle, tills jag blev stor nog att säga att NU RÄCKER DET!)

Svårare när man ska gifta sig och skaffa barn. Men har ni varit tillsammans länge? Har han fått leka av sig? Jag tror att det är ett behov som män har hellre än kvinnor. (Behöver inte handla om att hoppa i säng med 25 stycken, men ragga lite.)

Hoppas inte jag var för negativ nu. Jag önskar dig allt gott. Håller tummarna för att ni ska reda ut frågetecknen.

• Peters Fridelina

Jag tycker du kan ta upp det så snart som möjligt. Du kan ju lägga fram det från din sida av saken. Att du fått höra denna oroande information och blev riktigt ledsen och upprörd. Berätta hur DU mår av detta. Kan ju inte vara kul att det går rykten på stan att DIN blivande man vill vara med andra. Man skäms ju.

• Peters Fridelina

Varför kan du inte det? Klart du kan. Och det borde din väninna stötta. Hon är väl på din sida?

Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!