• bruden08

Lite finurliga tips önskas::::::::::

Hej
    Vi kommer att bjuda vår tärna och hennes kille och vår marskalk och hans tjeje på hotellövernattning, jag tänkte gå till hotellet dagen inna och be dom lägga upp en liten överaskning till dom men nu är frågan vad det skulle kunna vara, inga jättedyra saker nu..

Själv har jag tankaran runt en korg med en liten flaska moussernade kansek någon choklad och massageolja men kom gärna med bra tips

• Svar på tråden Lite finurliga tips önskas::::::::::
  • bruden08

ursäkta stavningen

ingen som kan tipsa lite...........

• BEGirl

Det tycker jag var en jättebra idé! Stämningen en san dag är ju SA romantisk och sa kommer de sedan till rummet där det star en korg med de sakerna. Nice!

• FruRålin080808

En liten korg med choklad och mousserande vin och kanske lite jordgubbar och massageolja hade jag blivit jätte glad för=)

• bruden08

Någon som kan tipsa om någon rolig olja?

• Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 22:23:50 följande:
    Någon som kan tipsa om någon rolig olja?
    Beror lite på hur länge de varit ihop och sånt känner jag..
    Finns ju en butik i Linköping som har mkt sånt....i olika dofter, och sånt...
    Men jag fick verkligen hjärnsläpp nu, kommer inte på vad den heter... Lustgården lr nått sånt tror jag...
  • Piggelinlover
    Piggelinlover skrev 2008-03-07 22:33:50 följande:
    Beror lite på hur länge de varit ihop och sånt känner jag..Finns ju en butik i Linköping som har mkt sånt....i olika dofter, och sånt...Men jag fick verkligen hjärnsläpp nu, kommer inte på vad den heter... Lustgården lr nått sånt tror jag...
    Blev lite mkt sånt känner jag=)
  • bruden08

Marskalken och hans tjej har varit ihop sedan 2000 och har två barn och tärnan och hennes kille sedan 3 år tillbaka.

Får nog ta en tur till lustgården får bara se om jag kan ta en tur till stan utan barn

• Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 22:41:07 följande:
    Marskalken och hans tjej har varit ihop sedan 2000 och har två barn och tärnan och hennes kille sedan 3 år tillbaka.Får nog ta en tur till lustgården får bara se om jag kan ta en tur till stan utan barn
    Finns mkt i den butiken, =)....
    köpte en ätbar massageolja till sambon, smultron tror jag den hette, mkt god=)....
    Finns som sagt mkt....ätbara underkläder mm...
    Lycka till....
  • bruden08

Det är nog den oljan jag har var på ett sånt party för nåt år sedan

• bruden08

Vi har valt scandic city (vid brandstation) till brudföljet och vårt är hemligt men det är nog ingen av våra bekanta som läser det här frimis till oss

• Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:06:38 följande:
    Vi har valt scandic city (vid brandstation) till brudföljet och vårt är hemligt men det är nog ingen av våra bekanta som läser det här frimis till oss
    Mysigt...
    Om vi bokar den festlokal vi tittat på så har de avtal med Hotel Good Evening för gästerna, funderer sj på Frimis lr Radisson till oss....
  • bruden08

Vi valde frimis för det kommer var precis nyrenoverat då och med egen bubbelkar
    scandic hade inget bubbelkar och det ville jag verkligen ha de skröt om balkong????? stångån kan jag titta på en annan dag

• Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:25:34 följande:
    Vi valde frimis för det kommer var precis nyrenoverat då och med egen bubbelkarscandic hade inget bubbelkar och det ville jag verkligen ha de skröt om balkong????? stångån kan jag titta på en annan dag
    Ler...
    den kan man ta en promenad runt=), behöver inte se den uppefrån....den e inget vacker, ganska så smutsig...
  • bruden08

Piggelinlover
    När ska ni gifta er?

• Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:32:32 följande:
    PiggelinloverNär ska ni gifta er?
    juli 2009,så det e ett tag kvar...har redan börjat kolla runt lite...
Svar på tråden Lite finurliga tips önskas::::::::::