Inlägg från: Piggelinlover |Visa alla inlägg
  • Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 22:23:50 följande:
    Någon som kan tipsa om någon rolig olja?
    Beror lite på hur länge de varit ihop och sånt känner jag..
    Finns ju en butik i Linköping som har mkt sånt....i olika dofter, och sånt...
    Men jag fick verkligen hjärnsläpp nu, kommer inte på vad den heter... Lustgården lr nått sånt tror jag...
  • Piggelinlover
    Piggelinlover skrev 2008-03-07 22:33:50 följande:
    Beror lite på hur länge de varit ihop och sånt känner jag..Finns ju en butik i Linköping som har mkt sånt....i olika dofter, och sånt...Men jag fick verkligen hjärnsläpp nu, kommer inte på vad den heter... Lustgården lr nått sånt tror jag...
    Blev lite mkt sånt känner jag=)
  • Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 22:41:07 följande:
    Marskalken och hans tjej har varit ihop sedan 2000 och har två barn och tärnan och hennes kille sedan 3 år tillbaka.Får nog ta en tur till lustgården får bara se om jag kan ta en tur till stan utan barn
    Finns mkt i den butiken, =)....
    köpte en ätbar massageolja till sambon, smultron tror jag den hette, mkt god=)....
    Finns som sagt mkt....ätbara underkläder mm...
    Lycka till....
  • Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:06:38 följande:
    Vi har valt scandic city (vid brandstation) till brudföljet och vårt är hemligt men det är nog ingen av våra bekanta som läser det här frimis till oss
    Mysigt...
    Om vi bokar den festlokal vi tittat på så har de avtal med Hotel Good Evening för gästerna, funderer sj på Frimis lr Radisson till oss....
  • Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:25:34 följande:
    Vi valde frimis för det kommer var precis nyrenoverat då och med egen bubbelkarscandic hade inget bubbelkar och det ville jag verkligen ha de skröt om balkong????? stångån kan jag titta på en annan dag
    Ler...
    den kan man ta en promenad runt=), behöver inte se den uppefrån....den e inget vacker, ganska så smutsig...
  • Piggelinlover
    bruden08 skrev 2008-03-07 23:32:32 följande:
    PiggelinloverNär ska ni gifta er?
    juli 2009,så det e ett tag kvar...har redan börjat kolla runt lite...
Svar på tråden Lite finurliga tips önskas::::::::::