Umeåbrudar 2008 fortsättning..
Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)
Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)
Har uppdaterat mitt galleri med vigselringen ifall någon är nyfiken.
En tjej som heter Malin Jonsson kommer sjunga i kyrkan när vi gifter mig. Hon tar 1500 kr + 1000 kr till pianisten.
Hon är väldigt duktig.
Hade först tänkt att anlita Kecke, jobbar på Statoil i Holmsund. Han ska vara duktig och tar ca 1500 kr. Tyvärr jobbade han kväll när vi gifter oss (14/6).
Har nu bokat en DJ som heter Michael Palm, har tar 5000 kr och jag har ingen aning ifall han är bra. Det jag vet är att han är ofta anlitad både till bröllop och företagsfester. www.michaelpahlm.se
Är det någon som hört honom och kan lämna en kommentar?
Thildra- Jag ringde Statoil Holmsund och frågade efter
Kent 090-40058, tror att han har egen utrustning med sig.
Fastnade på denna hemsida idag, www.gamman.se/
Vet inte ifall ni redan hittat den. Jag fick mycket inspiration om hur min brudbukett skall se ut samt massvis av tips på hur en bröllopstårta kan se ut.
Pecha - nu har du fått ett mail
Vi har bokat en tjej som heter Malin Jonsson, hon tar 1500 kr samt att hon vill ta med egen pianist och den personen tar 1000 kr.
Helt underbara låtar.
Hej på er! Jag har precis börjat planera vårt festprogram, hur går det för er andra.
Hittade en rolig sak som jag bl a tänker ordna till festen.
NÖD-KORG!
Har något gått snett denna kväll?
bekymra dig inte det löser sig väl
frisyren kan du rädda med hårsprays-kur
oroliga magar klarar korgen med bravur
Du finner bot mot blåsor och sår
allt så du kan dansa igen så fort det går
Här kan du reparera om något går fel
det finns även preparat för säkrare kel
Låna det du behöver, men lämna resten
och skynda dig sedan tillbaka till festen
Korgen står inne i badrummet!
Vi hade bla
skavsårsplåster
Ipren
genomskinligt nagellack
strumbyxor (billigt 5-pack från Åhlens)
nagelfil
våtservetter
hårspray
extra säkerhetsnålar
tandpetare
klädroller
tamponger
Vet inte ifall ni funderat på gästbok, jag hittade i a f en på Ordning & Reda igår som jag tyckte om. Bild finns i mitt galleri.
brud070719 skrev 2008-05-03 21:04:29 följande:
FruKjörling skrev 2008-05-04 20:30:53 följande:
PN78: 14 juni
Jag har bokat Carina på Salong Liss i Holmsund. Vet inte vad hon tar men jag tycker att hon är super bra.
Hej på er, jag har öppnat en ny tråd då denna stängs den 10e juni. Tråden heter Umeåbrudar 2008!
Jag har nu gått på semester och vi kommer bege oss norröver för att vara i Umeå på måndag. Nu är det verkligen nära till bröllopet. Det ska bli väldigt skönt att komma upp till Umeå och fortsätta planeringen på plats.
Hoppas bara att vi inte glömmer någon viktig sak i huset, det är lite långt att vända tillbaka:)