Umeåbrudar 2008 fortsättning..
Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)
Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)
hej alla!
jag har lite panik över att vi inte har någon vigselförrättare :(
någon som vet någon som är duktig? Jag har ingen koll.
Gissar att ni ska gifta er 20 juni, vilket bör vara midsommaraftonen. Det kanske är lite knepigt att få tag på en vigselförrättare den dagen? De vill ju säkert också fira med sina familjer. Har du ringt alla förrättarna i Umeå?
Nu har jag provat min klänning, jag köpte den för 3 år sedan (då hade jag nyss fått mitt andra barn och var lite större). Lite svårt att prova själv då den har snörning hela ryggen...Jodå den passade! Måste bara sy upp den lite för den är lååång. Var på högtidskläder idag och köpte en jättefin hårnål!!!
Jag hittade klänningen på nätet och efter två barn så visste vi att vi nån gång skulle gifta oss...
Hej hej.
Här har jag och sonen legat dunderförkylda så allt har legat lite på is den senaste veckan.. är fortfarande väldigt hes och tät
Ska läsa ikapp lite senare
Hej alla på Umetråden! Vi planerar att gifta oss i början av 2009, har prel. bokat kyrka och det är väl så lång vi kommit i planeringarna. Jag har tagit det lugnt med planerna för jag har ju nästan ett helt år på mig att planera...hehehe....men jag börjar förstå att jag nog ska börja planera på alvar nu! Kolla klänning jadajada.... Jag hade tänkt hyra min klänning, men nu har jag förstått att man inte kan det längre, synd! Måste kolla med den tilltänkta restaurangen om pris osv.
TACK till er alla som kommer at inspirera mig på färden och LYCKA till er som snart bli fru...