• Munchkin

Umeåbrudar 2008 fortsättning..

Kan tänka mig att vissa datum tex nyår, midsommar osv kan vara svåra vad gäller frisörer och vigselförrättare osv.....men lite coolt att gifta sig på nyårsafton...hade varit häftigt att ha vigseln vid tolvslaget

• Munchkin

det är både lördag och söndag på MIO, jag ska dit på söndag eftersom jag jobbar på lördag :)

• Munchkin
    butterfly0725 skrev 2008-04-25 16:53:58 följande:
    munchkin:har du redan hittat någon som ska sjunga i ert bröllop?
    Nej det har vi inte
  • Munchkin
    butterfly0725 skrev 2008-04-25 19:51:39 följande:
    skickat dig pm
    Tack
  • Munchkin

Nån som var på bröllopsgrejjen på MIO idag? var det nåt att ha?

• Munchkin
    Duchess skrev 2008-04-29 21:13:10 följande:
    Du kan få några till :)Det finns flera bra präster här i Umeå. Några fler: Lars Segerstedt och Linda Annersten (Mariakyrkan), Monica Andersson (Ålidhem), Mattias Sahlén (Umeå stad), Johannes Dencker (Grisbackakyrkan), Staffan Nygårdh (Teg), Susanne Dahl (Ersboda)... och några till. Men där har du några fler bra namn
    Vad kul at du nämnde Staffan Nygårdh som bra präst, för det är han som ska viga oss
    (Kom jag fram till efter att ha kollat tegs församlings hemsida efter direktnummrena till prästerna....har otroligt dåligt namnminne när jag pratar med nån i telefon så namnet hade jag glömt bort 3 sek efter han presenterade sig)
  • Munchkin

ina ina skrev 2008-05-01 21:25:21 följande:

Ikväll var det provning och nålning av klänningen, mindes inte att den var så fin som den är, det var ju ett tag sen jag såg den sist Vi kunde då konstatera att mina inhandlade skor hade alldeles för hög klack, så nu är dom skorna till salu, bild finns i mitt galleri om någon är intresserad
    Pris och storlek på skorna?
  • Munchkin

36-37 så de blir nog för stora, brukar inte kunna ha 37.5 Oh well *S* Hoppas du får dom sålda, men det ska nog inte var några problem för de är riktigt söta

• Munchkin

31 Maj ina ina
    14 Juni PN78
    28 Juni Silvergalen
    5 Juli Munchkin
    12 Juli filifjonkan2
    26 Juli FruKjörling
    21 februari-09 umekicki79

• Munchkin
    bummel skrev 2008-05-09 12:19:30 följande:
    Jag skulle behöva sy upp min klänning en aning.. Någon som har nått tips om en bra sömerska i stan?Sen en fråga till med risk för att låta lite dumm :-S Ska ni stryka era klänningar själv innan bröllopet eller ska ni lämna in på kemtvätt? Kan de inte typ ånga den där??
    Jag ska prova att ånga min slät hemma innan jag lämnar iväg den nånstans, fick tipset att hänga in klänningein i badrummet medans man duschar, ta en lite längre och varmare dusch än vanligt så att det bildas massa ånga, så bör de flesta veck fixa till sig, återupprepa proceduren vid behov

Fick en trevlig födelsedagspresent idag, hindersprövningen kom tillbaka godkänd, vi är varken släkt eller gifta sen innan, vilken tur *S*
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..