Umeåbrudar 2008 fortsättning..
Vad tror ni om det här?
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2855541.html
Vad tror ni om det här?
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2855541.html
usch vad tiden rusar fram.. hinner knappt med!
Sitter och knåpar med festprogrammen, himla skoj är det men är inte helt nöjd med bilderna jag har, tips på var jag kan hitta bilder, har letat igenom galma och nya trådar här på bt redan
vi var på barnmässan på Nolia i helgen, himla dåligt utbud men vi hittade vår fotogtaf som vi bokade så nåt bra var det iaf som sagt, vi är ganska sent ute med allt - boka fotograf 5 v innan bröllopet..
Ikväll var det provning och nålning av klänningen, mindes inte att den var så fin som den är, det var ju ett tag sen jag såg den sist Vi kunde då konstatera att mina inhandlade skor hade alldeles för hög klack, så nu är dom skorna till salu, bild finns i mitt galleri om någon är intresserad
Hej tjejer!
Nu behöver jag er hjälp, vi har fått kalla fötter ang. kyrklig vigsel och eftersom Helena Elisabeth inte tillhör svenska kyrkan utan ägs av Västerbottens museum så är det ju helt ok med en borgelig vigsel där - någon av er som vet av någon bra vigselförättare?
Ser om någon kan svara på det här istället..
Idag har vi gjort en helomvändning och avbokat Sävargården för att boka Göstas Loge istället. Har ni möjligen nåt bra tips på catering? tiden rusar fram och med sån här stor ändring bara några veckor innan bröllopet känns en aning stressande
Har dessutom avbokat präst och kantor och istället bokat vigselförättare. Allt känns såå mkt bättre nu faktiskt
batwomen skrev 2008-05-07 12:35:24 följande:
Listan:
31 Maj ina ina
14 Juni PN78
12 Juli filifjonkan2
26 Juli FruKjörling
PANIK!
Ute i sista minuten med allt.. som vanligt.
Avbokade tiden hos frissan då personkemin inte stämde med den frisör jag hade bokat hos, så nu måste jag leta runt imorgon..
Har ni någon ni rekomenderar? inte allt för tokdyr heller, vet ju exakt hur jag vill ha det och det är inget avancerat i mina ögon utan vill gå till frisör för att frisyren ska hålla hela dagen/natten..
Jag har bokat in mig på Studio 88 nu, dom gör en provuppsättning t om, det viktigaste tycker jag. Hade bokat in mig på Salong Liss men tyckte inte att personkemin stämde överrens någonstans så jag avbokade det..
Här är ännu en som blev fru i lördags
Strålade fint väder - en underbar dag helt enkelt, allt blev så himla lyckat! Väntar med spänning på bilderna fotografen tog