Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

Nåt man kan shoppa när man ändå är i London?

Håller med, billigare hittar du det nog inte för pundet står i 13 kr. Men du kan kanske hitta saker som inte finns här hemma. Gå och titta på de stora varuhusen som John Lewis, Selfridge, Debenhams med mera om de har några roliga festdetaljer som dukar, servetter, dekoration od. Eller tårtdekorationer och den sortens saker.

• PennyJenny

De butikerna finns alla längs oxfordstreet

• PennyJenny

Apan Apansson skrev 2008-03-11 09:56:39 följande:

Hejsan!Pundet är inte alls dyrt nu - det är nere på 12,25, vilket är otroligt billigt. Så det är definitivt bra tider för shopping i London just nu! Däremot är London generellt inte särskilt billigt, men det är en annan sak. Till London åker man för det fantastiska UTBUDET - inte för att fynda!Skotips: Ivory på New Bond Street. Där köpte jag mina brudskor för någon vecka sedan. Stort utbud att välja bland och rimliga priser.Klocktips (för morgongåva kanske): Selfridge's har störst samlat utbud.
    Fast det beror sig på vad man jämför med. Jag jämför med mina auparitider där pundet stod i 9 kr. Det var tider det! Så visst, allt är relativt det har du ju rätt i.
Svar på tråden Nåt man kan shoppa när man ändå är i London?