Vad önskar ni er i bröllopspresent?
Tycker det är sååå svårt att komma på en bra present... Så vad önskar ni er?
Tycker det är sååå svårt att komma på en bra present... Så vad önskar ni er?
Vi önskar oss bidrag till bröllopsresan!
Åhh jag önskar mig en massa fina saker till köket, men tillslut bestämde vi oss för pengar till bröllopsresa. Kanske trist för gästerna, men tacksamt för oss :)
inget alls-därför smiter vi o gifter oss.
Vi önskade oss presentkort på IKEA eftersom vår soffa precis gått i tre delar innan bröllopet
Det var ju en bra idé..
För min fästman vill nu inte önska pengar till en resa nu.
Fru Cinderella skrev 2008-03-11 09:57:31 följande:
Halloooj, vi har en önskelista på duka, där vi bla. önskar oss iittala rödvins glas samt vit vins glass, vi önskar oss grymt snygga cognacs kupor samt lite annat. (dock inte mängder med saker) vi har även önskat oss upplevelser samt ett bidrag till våran resa. Vi känner att vi vill att gästerna skall ha en möjlighet att välja vad de vill ge oss. Pengar är det inte alla som vill ge bort...Lycka till.
jag har tänkt att sådant som man ofta säger att det skulle jag vilja ha men som man aldrig köper till sig själv ska få komma med på listan..
Vi också eftersom vi har matservicer, bestik och alla tänkbara prylar vi behöver så det är för oss det ultimata och vi är upplevelsemänniskor!
jag tycker inte man önskar sig nåt.
Om nån vill ge nåt,så ger de antingen fin sak,eller pengar...
Vi önskar oss presentkort på bla IKEA och på en trädgårdshandel i stan samt en byggfirma (vi har nyss köpt hus, trädgården behövs fixas samt huset)
Sen har vi önskat oss lite smått och gott som handdukar, lakan, trisslotter osv...