aj då så trist att klänningen inte passar, vart har du beställt den?
jag har köpt min via lillsessan och förutom att dom missat lite på broderierna som dom nu ska göra om (dom har glömt ett parti)verkar den toppen sen om den passar är ju en annan femma men jag har valt korsettsnörning och det underlättar ju lite.
ja hur hinner man? det är frågan men jag förespråkar listor,listor och åter listor.förra veckan skrev jag listor om vad som behöver göras ute i trädgården, inne i huset, ang bröllopet och speciellt för ungarna och vi har bestämt att dom ska tittas genom varje dag och varje vecka ska vi stryka nåt från varje lista helst flera saker men minst en i alla fall..tar tid att gå genom allt såklart men det får ta tid då bara det blir gjort för br.. listan är ju prioriterad...
FruT 080808 skrev 2008-05-07 07:50:59 följande:
GrabbarnaVad är det för klänning, är den gjord här?Jag är SÅÅÅÅÅÅ less. Jga fick hem min klänning men den var alldeles för liten. Så efter att ha tjaffast i en månad så skickades den tillbaka (borde få mina pengar i dag) Så jag antar att jag kommer att beställa en ny ifrån Kina. Men är inte 100 bestämt ännu.Mat, musik är inte bestämt och inte bordsdekoreringen heller. Men det tar jag eftersom.Är bara så less nu!Och sen ska jag även hinna ta körkortet också, och t hand om 2 små barn. Hur ska jag hinna?!