oj...det är 17! år sedan jag tog studenten men jag minns ändå känslan..skulle eg varit iväg vi också eftersom brorsans grabb tar studenten i kramfors idag men vi fick äntligen en tid för att kolla äldstas öron då både vi och förskolan upplever att hon hör dåligt så ni får gärna hålla tummarna att det inte är nåt permanent utan bara vätska bakom trumhinnan.
sedan ligger jag katastrofalt efter i pluggandet då jag dels läst fel på en uppgift och läst en självbiografiskt bok om utvecklingsstörning när det i själva verket skulle vara en skönlitterär så hela den delen måste jag skriva om *suck*
och sedan kan jag bara inte komma på en tredagars fortutbildning för personal som hanterar funtionsstörningar inom autismspektrat men visst sitter nån av er på en lösning va,va,va ,va
så nej just det ja jag har INTE tid att sitta här eller planera speciellt mycket överlag just nu men på lödrdag bär det iväg ner till birsta för att shoppa lite inför bröllopet och jag hoppas folk hellre vill ligga på stranden än vara på affärer..
FruT 080808 skrev 2008-06-05 08:43:15 följande:
I dag blir det full rulle har två som tar studenetn. *phuuu* Mycket farande. Kom i håg hur skönt det var att ta studenetn själv (är 6 år sen i år)Får se hur barnen kommer klara värmen, ser ut att bli en het dag.