• Embo81

Kostnad per person???

Hej hopp!
    Undrar lite vad ni har för kostna per person om man räknar in alla mat (tilltugg till brudskålen, 3rätters eller buffe, dessert, tårta och nattmat)??

• Svar på tråden Kostnad per person???
  • Embo81
    JohanoCissi skrev 2008-03-18 15:22:00 följande:
    Vi har inräknat förrätt, varmrätt, tårta, vin, öl, sprit, ave, välkomstskål snacks och kaffe= 350:-/personVad jag ser så verkar det vara ett ganska bra pris jämfört med vissa av er andra.
    Vi kommer oxå hamna där någonstans. 170 för buffe, välkomsttugg, dessert, tårta och nattmat. Sen tillkommer dricka och snacks.. Jättenöjda!
  • Embo81

Jag har inte räknat in det. Ska jag räkna in allt (lokal, mat, dryck, dekoration, serveringspersonal) blir det ca350p/p. Maten får vi jättebilligt från en vi känner, italiensbuffe, han fixar all maten och vi får det till hans inköpspris, drickan köper vi i tyskland, lokalen är dö-billig 1700, serveringstjejerna får 1000 var (kompisar till min kusin, de går sista året på hotell-rest), städ av loklen fixa våra föräldrar (vi har städet efter deras fester massor av gånger)Tyg-servetter och dukar fixar en annan vi känner, gratis.(han lånar från sitt jobb) Så med massa kontakter har vi fått ner priset! All porslin finns i lokalen. :)

Svar på tråden Kostnad per person???