Lokaler i Helsingborgstrakten
Jag har varit på bröllopsfest på Jacob Hansens Hus. Det var en mycket lyckad tillställning!
Själva ska vi vara på Balders loge på Brunnby gård som vi blev helt kära i när vi var där på besök. Vi hade dissat lokalen utifrån några gånger men när vi kom in i den så ändrade vi oss.
Först hade vi tänkt vara på Flickorna Lundgren, i "växthuset". Det är också väldigt mysigt. Hade vi fått boka det redan förra sommaren hade vi gjort det!
Sundspärlan har jag inte hört ska läggas ner. Det vore väldigt underligt då det funnits där länge. Det var ju folkets park en gång för en herran massa år då min farmor var ung och gick på dans. Det är också mysigt men då jag förknippar det med alla högstadiediscon gick det bort för oss.
Möllegrändens festvåning har jag hållt en personalfest i. Det är en jättemysig lokal som jag absolut hade kunnat tänka mig till bröllopsfest. Jag tycker bara att läget är lite tråkigt. Men det beror ju på vad man själv tycker är ett bra läge. Det är ju väldigt centralt med nära till bussar och taxi så gästerna lär ha lätt att ta sig hem!