• Pumpkin

Barn innan äktenskap?

Omröstningen önskad av GME76 080802.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 12:19
    Frågan handlar alltså om man hade/har barn eller inte innan bröllopet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Barn innan äktenskap?
  • Pumpkin

Nja, det ena riktar sig ju till de som ännu inte gift sig. Gjorde två alternativ istället för att skriva ett jättelångt alternativ med har/hade osv

avil skrev 2008-03-13 12:31:12 följande:
    fast de två första alternativen betyder väl samma sak??eller är jag helt korkad??
  • Pumpkin

Japp

Duchess skrev 2008-03-13 13:21:40 följande:
    Vi hade inga barn när vi gifte oss, och planerar inga framöver heller. Så jag röstade på "annat" (antar att frivilligt barnfria räknas i den kategorin?)
  • Pumpkin

Nja, det ena riktar sig ju till de som ännu inte gift sig. Gjorde två alternativ istället för att skriva ett jättelångt alternativ med har/hade osv

girl in love skrev 2008-03-13 16:02:51 följande:
    Är inte de 2 översta samma sak? (eller e jag puckad)
  • Pumpkin

Lady o Lufsen skrev 2008-03-13 16:15:57 följande:
    ...de två första frågorna är ju precis likadana...fast med annorlunda formulering!?Eller betyder HAR barn endast gemensamma barn och HADE barn icke gemensamma??Förstår inte riktigt.....
  • Pumpkin

Visst, det är samma sak. Men jag valde att lägga upp ett alternativ som passade de som ännu inte gift sig och ett som passade de som redan gjort det

Lady o Lufsen skrev 2008-03-13 16:24:08 följande:
    ...fast jag tycker ändå att dom handlar om samma sak..."Vi har barn och ska nu gifta oss....""Vi hade barn innan vi gifte oss...."det är för mig samma sak...Då handlar det ju om samma sak bara att det är en tidsfråga när man gifter sig/har gift sig.....eller har jag hamnat på min cykel nu igen???
  • Pumpkin

Varför ska du hoppa att svara?

Svar på tråden Barn innan äktenskap?