Er budget?
Omröstning önskad av MissieA.
Omröstning önskad av MissieA.
Det tror jag med att det är. Det är kära pumpkin som gör undersökningarna så be henne snällt,
Jag kan starta en omröstning om gäster, men en kombinerad blir lite för mkt
Ca 40 000:- exkl resa gissar jag på att det blir...hjälp.
Det kryper ju sakta men säkert uppåt så jag är lite orolig att spränga 30000 kr-gränsen, men hoppas att vi håller oss under det! Nån bröllopsresa räknar jag inte in i budgeten förresten.
Vi hade 30 som budget men kommer tt landa på över 50 och det utan resan! vi har ingen resa inplanerad, då jag troligen kommer att jobba då vi gifter oss. resan kommer troligen att bli till hösten, min blivande vet inte om det än för han tror att vi ska ta en tur med husvagnen på vår smekmånad och det lär ju knappast ske
Jag hade velat att det stod "Budget???" på en rad...
Jag hade ingen budget, utan hade fria tyglar, även om jag diskuterade allt med en (uttråkad) karl, som betalade allt eftersom jag kom på att vi (jag!) behövde grejer...
Men bara för att jag inte hade någon limit valde jag inte de dyraste alternativen, utan de jag tyckte var mest prisvärda.
Totalt gick väl allt på 150 000, plus våra bröllopsresor, som vi delade upp på olilka tillfällen...
Öhh hur lyckas ni få ner det till runt 30-40 tusen??? jag som tyckte 60000 var lite...
satte på 80 000 -89 999-
men har ingen ANING!
resan går på ca 40 000-vi gifter oss på resan därför räknas den definitivt med.
sen ring ca 6000
kläder ca 6000
fickpengar o mat på resan?? hur mycket? massor!!
o fotografen?
Ingen aning vad allt kan sluta på......
vi har ingen fest o inga gäster dock-blir inte alltid så billigt ändå ..