• miami0242

akutväska för bröllopsnatten

För ett par år sedan var jag på en möhippa där den blivabde bruden fick en liten akutväska för bröllopsnatten. Den innehöll bland annat alvedon å ett strumpeband. Men jag kommer inte på vad mer. Någon som kan hjälpa mig??

• Svar på tråden akutväska för bröllopsnatten
  • grabbarna

sådana här underkläder som är godis finns på teknik magasinet eller varför inte en clone a willy finns även att göra i choklad

• Nessan

Kondomen som är genomstuckna med säkerhetsnålar (förpackningen alltså) har jag sett. (inte så mycket säkerhet där!) Det är ju lite kul

• Nessan

Kom på en sak förresten. Man ska vara lite försiktig med att skämta om barnrelaterade saker, i synnerhet om man inte känner paret väldigt väldigt väl. Det kan var så att det finns saker man inte känner till och att hintar om att det skall produceras barn kan vara känsligt. Det kan vara jobbigt att få höra nåt sånt om man tex försökt länge men utan resultat, eller försökt, men fått missfall osv.

• lyckligjävel

eller som i vårat fall, alla antar att det blir barnproduktion direkt efter, men vi vill vänta kanske 5-8 år...tjatigt redan ;/

• miami0242

Tack för era ideer...
    Funderar på en skiva med lite bra mysmusik oxå.. Barnbiten behöver jag inte oroa mig för :) De är klara med den biten.

• Masha

Glöm inte stearinljusen och badbomber....

• Yrvädret

typ nått sexspel kanske...:)

• grabbarna

svalkande fotsalva tror jag kan vara uppskattat att få så att man kan få en härlig fotmassage båda och framförallt bruden är säkert öm om fötterna

• Lady o Lufsen

Glöm inte en flaska spray-grädde

• miami0242

grädde hade jag inte tänkt på. Bra. För att inte tala om en svalkande fotsalva....

Svar på tråden akutväska för bröllopsnatten