• milla1982

Nu är snart stunden inne.....

Herregud nu är det snart dax asså...

Klänningen hänger hos frissan, tärnan har anlänt från Sthlm, ringarna är nyputsade, mamma har fått ett manus för brudskålen, kameran ska laddas, väskan för dagen efter ska packas....nu är det inte långt kvar.....I MORGON SKA JAG GIFTA MIG!!!!!

och jag är inte det minsta stressad, jag har varit mer stressad över att jag inte hunnit göra klart allt på jobbet inför två veckors frånvaro... hemligeheten ligger nog i min vana att jobba med projekt (jobbar som projektingenjör i byggbranschen) och jag har applicerat min filosofi att göra realistiska listor som jag prickat av under en längre tid, är van att få hålla många bollar i luften på jobbet :)

Ville bara skriva av mig lite, trodde inte att det skulle vara så här otroligt lyckligt och roligt att gifta sig, det känns verkligen som en dans på rosor (hittills iaf)......

Jag återkommer med hur det gick på söndag eftermiddag........:)

• Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....
  • milla1982

ok, nu kommer dom o hämtar mig om fem minuter....det största problemet just nu är hur sjutton jag ska få plats med underkjolen i bilen....jajaj det löser sig....

AAHHHHHH idag ska jag gifta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

• milla1982

hej hallå nu är jag tillbaka, jag vet inte var jag ska börja, jag har precis varit med om det mest underbara hittills i mitt liv, trodde aldrig att det skulle vara så himla lyckligt att gifta sig....

Går inte in på alla detaljer men...

- det blev en stor grå fläck på släpet precis när jag gick ut ur bilen 5 min innan vi gick in i kyrkan, men tack vare en handlingkraftig tärna och bestman försvann den efter 2 min av frenetiskt gnuggande....*puh*

- mina ben skakade rejält under kjolen när vi gick uppför altargången.... min man sa till mig att börja med höger ben när vi började gå och jag tog direkt vänster ben...hade nada koll.....:)

- våra kompisar emma och martina spelade piano och sjöng fantastiskt fint i kyrkan, mina tjejkompisar störtlipade på rad....:)

- bästa "talet" var nog bestman som hade skrivit en låt om mig och man som han framförde på gitarr....ojojoj trodde inte att han kunde sjunga...även där kom en och annan tår från mina kompisar:)

- jag däremot grät inte en enda tår pga att jag var alldeles för upp i varv, jag log mig igenom hela dagen...dagen efter på hotellet innan vi åkte hem kunde jag inte låta bli....fy f-n va lyckligt lottad jag är...

- Att hyra en hörnsvit var värt varenda krona, bättre bröllopsnatt kunde jag nog inte vänta mig....go frukost på rummet, champange....och vi fick till det ganska bra oxå ....hahha

- På tisdag drar vi till Mauritius i en vecka...ska bli underbart att komma iväg och smälta allt detta lite...

herregud denna upplevelsen kan jag leva på hela livet :)

Ett råd till alla andra är vekligen att försöka stanna upp i fem minuter och försök förstå vad man gör och vad som händer den där magiska dagen, själv upptäckte jag det dagen efter och då var dagen redan slut..........det är helt obeskrivligt magiskt att gifta sig.....

Nu ska jag gå och mysa lite med min nyblivne man......*ahhhh livet är underbart just nu*

• milla1982

Min man håller nu på att välja ut bilder från dagen att lägga ut på vår hemsida......så snart ligger de ute på

camillajonas.mine.nu/

• milla1982

nu finns det lite bilder i mitt galleri....(hoppas jag gjort rätt när jag lagt in dem bara)

• milla1982

sååå... nu borde det funka, inte världens enklaste att aktivera det där galleriet :) Ser ni mina bilder???

Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....