"gravyrpenna"
Någon som vet vad jag kan få tag i en billig gravyrpenna? Ska gravera små glasflaskor till bordsplacering. Svärfar har en men har lånat ut den o minns inte till vem... Typiskt va?
Någon som vet vad jag kan få tag i en billig gravyrpenna? Ska gravera små glasflaskor till bordsplacering. Svärfar har en men har lånat ut den o minns inte till vem... Typiskt va?
Hm... måste ställa svåra eller ointressanta frågor här för jag får nästan aldrig svar på nåt :)
tack så jättemycket Aleta, du är guld värd :)
Visst ska försöka ge mig på det så snart jag köpt en :)
Små snapsflaskor
Nej, när vi var på julbord i julas så bad jag om snapsflaskorna man fick. Alltså alla tomma dom samlat in under kvällen. Tänkte fylla dom med någon blå o vit dryck.,har det som tema. I två lager. Både med o utan alkohol.
Ja jag vet, ärligt så vet jag ju inte om jag kommer att fixa det. Verkar vara svårt :). Men ska träna på vanliga flaskor först.
Jag har ingen ännu. Ska beställa en idag. Sambon ska kolla vilken som är bäst. Lägger in bild om jag får till det annars rapporterar jag :)
Tack för tipset AJFC ska fundera på saken, eller köpa båda delarna kanske o testa mig fram
tror jag håller mig till gravyr. Jobbigt att klä en massa småflsaskor :)