• Pentan

F*n!! Jag måste ner 25 kg!!

Morr, jag kommer aldrig klara det!! Kör cambridge kuren, men fixar liksom inte att hålla mig till den så pass länge att jag får varaktiga resultat! Måste skärpa mig...

Suck...

• Svar på tråden F*n!! Jag måste ner 25 kg!!
  • Pentan

TACk tjejr ni är toppen!!!!

• Pentan
    Rebellen75 skrev 2008-03-18 22:06:39 följande:
    Jag har också ca 25 kg att gå ner. Skulle börja cykla till jobbet denna vecka för det har ju varit så bra väder. MEN VAD HÄNDER snö det är helt otroligt.Jag går hos en deitist 2 gånger i mån men mest för att jag opererat bort gallan och kan inte äta vissa livsmedel. Nu denna vecka ska jag bara äta grönsaker som blomkål och mer matiga sorter. Och ska sen varje dag lägga till något nytt för att se vad jag reagerar på. Tycker det inte är så kul. men det är tur att jag gillar grönsakerLycka till alla ni där ute
    Jag har oxå tagit bort gallan, men fixar alla typer av mat igen. Vad trist för dig, varför har det blivit så trots att den är borta??
  • Pentan

TACK för alla peppande inlägg!!
    Har alla typer av "morötter" och belöningar som väntar mig om jag går ned - men har liksom ändå inte viljan.
    Skriver viktdagböcker och försöker hela tiden få fram en positiv bild av mig och målsättningar - men har ändå ingen ork...

Ska dock ta tag i allt!! Ska låta påsken gå och ta det lite lugnt och försöka ladda!!

Svar på tråden F*n!! Jag måste ner 25 kg!!