• JohanoCissi

Nåt annat att göra

Oki, nu har suttit hät i tre timmar....TRE TIMMAR....och bara kollat forum, kollat in andras sidor, skrivit blogg......och jag vill inte gå härifrån.......nån som kan me mig råd på nåt bättre att göa så att jag kommer härifrån

• Svar på tråden Nåt annat att göra
  • misstrixie

Jag satt här en lång stund innan. Sen gick jag ut på stan för att kolla tårtpriser hos konditorier i närheten. Ett var dyrt. Ett var stängt. Ett gör inte bröllopstårtor(!). Snön vräkte ner. Jag blev sur och gick hem. Och här sitter jag nu igen...

• JohanoCissi

hahahaha, just så känner jag, men jag går inte ut bara...det snöar här och enligt min mening är det alldeles för kallt att ens gå ut o röka.

• misstrixie

Om du tänker fortsätta sitta vid datorn så kan du alltid roa dig lite med min blogg gladpralin.blogspot.com/

Och om du inte tänker sitta kvar så kan du

-Städa
    -Diska
    -Laga mat
    -Träna
    -Klippa klorna på katterna

...oops, det där var visst sakerna JAG borde göra i stället för att sitta här.

• jordgubbar och oboy

Kom gärna hit och skotta min altan, ungarna vill cyckla ;)

• JohanoCissi

gärna, var bor du??

jordgubbar och oboy skrev 2008-03-17 15:53:03 följande:

Kom gärna hit och skotta min altan, ungarna vill cyckla ;)
  • JohanoCissi

Hade jag haft katter hade det variit ett bra tips...det andra hoppar jag gärna då jag gjorde det i förmiddags.

misstrixie skrev 2008-03-17 15:51:39 följande:
    Om du tänker fortsätta sitta vid datorn så kan du alltid roa dig lite med min blogg gladpralin.blogspot.com/Och om du inte tänker sitta kvar så kan du-Städa-Diska-Laga mat-Träna-Klippa klorna på katterna...oops, det där var visst sakerna JAG borde göra i stället för att sitta här.
  • misstrixie

Värst av allt är att jag har laptop så jag drar runt på den var jag än går och BT-hänger medan jag gör andra saker... låter kanske effektivt men det resulterar mest i att inget av det jag gör blir gjort ordentligt.
  • JohanoCissi

HAHAHAHAHA; Samma här och jag trodde att jag var ensam om detta, men just idag sitter jag rätt så stilla

misstrixie skrev 2008-03-17 15:56:13 följande:
    Värst av allt är att jag har laptop så jag drar runt på den var jag än går och BT-hänger medan jag gör andra saker... låter kanske effektivt men det resulterar mest i att inget av det jag gör blir gjort ordentligt.
  • misstrixie
    JohanoCissi skrev 2008-03-17 15:58:57 följande:
    HAHAHAHAHA; Samma här och jag trodde att jag var ensam om detta, men just idag sitter jag rätt så stilla
    Där ser man!
  • jordgubbar och oboy
    JohanoCissi skrev 2008-03-17 15:54:07 följande:
    gärna, var bor du??jordgubbar och oboy skrev 2008-03-17 15:53:03 följande:
    Mitemellan Gbg, Borås och Kba, fast du behöver nog en snöplog eller bandvagn för att ta dig hit..
  • JohanoCissi

oki, men det ordnar sig, då har jag ialla fall något annat att göra

Svar på tråden Nåt annat att göra