• JohanoCissi

Vad till mansmorgongåva??

Kan ni ge mig tips på prylar som morgongåva till min blivande? Har sett att många ska ge så kallad "secret box" men det är nog inget för mig. Smycken är kanske inte heller så lätt. Han använder inte så mycket smycken, och inte heller fickplunta eller visitkortshållare. Någon annan som har ett bra tips?

Tänkte först på en rolig men kanske tråkig sak att ge i morgongåva och det var en ny postlåda med våra nya namn på. Men det är mer en present till oss båda plus att det kanske är som sagt lite tråkigt. Han vet inte själv vad han skulle kunna tänka sig och det hade varit kul att överraska honom. Snälla hjälp mig.

• Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??
  • ROM2008

Januari2009, min m2b också! Jag hade tänkt att han kanske kunde få en egen whiskey hos Mackmyra som morgongåva men på provningen han var på nu i veckan så tyckte han att den var lite för "ung" så nu blir det till att tänka om. Funderar helt seriöst på att köpa ett playstation. Det vet jag att han vill ha och jag vill helst slippa mao borde det väl vara gränslös kärlek . Ja, ja i alla fall det jag ville säga till dig var att min blivande uppskattade provningen från Mackmyra (som han fick i alla hjärtans dag present) och tyckte att den var bra så då kan jag ju rekommendera den

• ROM2008

Grabbarna, men om han är intresserad av fiske kan du väl köpa någon lyxigare pryl till fiskelådan. Du vet en sådan där grej han går och drömmer lite om .

• grabbarna

jo jag har funderat på det och har börjat ha öronen mer öppna när han surrar om sånt annars brukar jag ehh..tja inte lyssna så där jättenoga alla gånger

ROM2008 skrev 2008-03-28 23:11:34 följande:
    Grabbarna, men om han är intresserad av fiske kan du väl köpa någon lyxigare pryl till fiskelådan. Du vet en sådan där grej han går och drömmer lite om .
  • Januari2009

ROM2008, kul att det blev uppskattat. Då ska jag definitivt kolla upp det! Att ge PS3 är verkligen gränslös kärlek!! Det är ju mycket roligare att ge bort saker som man vet uppskattas, även om de inte är "romantiska".
    Min m2b vill också ha en sån, kanske han också har sån tur;)

• Nightingale

Ja PS3 skulle jag vilja ge om ekonomin tillåter, oj vad glad han skulle bli!

Men min sambo är oxå helt galet svår att köpa till, han avskyr smycken, använder inte klocka.

Han skulle säkert uppskatta en secret box, men efter graviditeten så vågar jag INTE göra det. Före hade det nog gått bra (massa fula bristningar )

Så jag är oxå på NOLL. Vill helst ge något som består resten av livet, vilket inte ett PS3 gör.

Jag önskar mig en Efva Attlingring, vilket jag säkert kommer att få, jag får alltid det jag önskar mig, när jag fyller år och på jul. Bra men samtidigt lite tråkigt, vill ju få en överraskning nån gång!!!

• NEoMA

Vi kommer ge varandra varsin tatuering. Båda skall ha det japanska tecknet för "tillsammans".

• Januari2009

Lite nyfiken, hur ser det tecknet ut?

• FoxyLoxy

ROM2008:
    Kan man beställa egen wiskey? Min m2b är en fanatiker ut i fingerspetsarna när det kommer till "livets vatten" (Ja vi har väääldigt olika syn på det där ;)

Det hade varit såååå kul och kunna ge honom hans egen wiskey!!

• NEoMA

Kommer lägga det i mitt gelleri så fort jag får tid

Januari2009 skrev 2008-03-28 23:35:18 följande:
    Lite nyfiken, hur ser det tecknet ut?
  • ROM2008

Foxyloxy, ja, men man får köpa ett helt fat och det är fantastiskt dyrt.. Fast eftersom min blivande blir 30 i år också så tänkte jag att han kanske kunde få en enda (super) stor gåva.. (lite tråkigt!) Ja, ja kolla mackmyras hemsida för mer info: www.mackmyra.se. De har också en del prylar ex. provningar och glas om ett fat känns galet (vilket det nog är!)

Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??