Inlägg från: östersund080823 |Visa alla inlägg
  • östersund080823

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Är det fler än jag som börjar få lite pirr i magen?

• östersund080823
    AnnaochHenrik skrev 2008-04-02 15:55:24 följande:
    nicolina: Aha, då förstår jag att du hellre har utsläppt hår, man vill ju känna sig bekväm på sin bröllopsdag! Jag var också inne på utsläppt hår med lockar och så, men jag kom fram till att det blev lite väl mycket "sagoprinsessa" med kronan på en sån frisyr...
    Vi ska ju ha lika krona, fast min är i silver.
    Jag tänkte nog gå mer åt sagoprinsesse hållet med mitt hår. Alltså utsläppt mede lockar, mitt hår går ca till mitten av ryggen.
  • östersund080823

Jag tror att man passar bäst i den frisyr som passar ens personlighet bäst. Jag är liksom en sån här mittemellanbrud. Min blivande är hårdrockare och har spelat trummor i ett dödsmetallband, men jag brukar liksom kombinera "prinsess" och rock stilen, det gillar jag. Typ rosa rockbrud!

• östersund080823

Vi har precis gjort klart våra inbjudningskort!!! Dom ska läggas på lådan imorgon. Jippi!!! Nervöst eftersom vi inte har berättat för nån än. Jag har klarat att hålla tyst i 1 1/2 år! Är väldigt stolt över mig själv....

• östersund080823

Det är ett superfint paraply. Håller på och letar...
    Tänkte fråga om färgen på paraplyt. Är det väldigt mycket "gulton" i det? Såg att dom skrivit offwhite/creme. Min klänning kommer vara kritvit, så det är därför jag vill veta, så att det inte skär sig för mycket.

AnnaochHenrik skrev 2008-04-10 16:23:00 följande:
    Ja, vi köpte ett samtidigt som vi köpte såpbubblor, från www.brollopsbubblor.se Paraplyet är superfint, och jättestort! Tänkte att det kan bli fint vid fotograferingen vid vackert väder, och funka mot regn ifall det nu, mot alla odds och solbeställningar skulle regna
  • östersund080823

Det låter super om du kunde skicka det med din mamma så kan jag kolla på det! Tack så mycket.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)