Inlägg från: johansdotter |Visa alla inlägg
  • johansdotter

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Suck....min m2b tycker mest att jag är hysterisk för tillfället...
    Försökte dra upp inbjudningslistan så att jag kan göra klart inbjudningarna samt programmen...men ack nej....responsen blev bara "Herregud! Det kan vi väl ta tag i i maj???"

ÄR jag hysterisk??

• johansdotter

Jooo...jag känner det med...plus att vi kommer ha två "fester" en middag för "närmast sörjande" och sen en stor fest med liveband där vi kommer bjuda in alla våra vänner.

Förvisso är min m2b inte riktigt insatt i hela saken, då livebandet som ska spela är en present från mig...så han tror fortfarande att festen kommer vara mer eller mindre bisak...
    Men kan juh inte säga något om den, då det skulle förstöra hela överaskningen. Jag vill juh såååå gärna ge honom det, då jag vet att det kommer bli något som han inte kommer glömma i första taget.
    Han ÄLSKAR musik och då mycket just detta band....men kan inte låta bli att känna mig lite "ensam" i förberedelserna...

AnnaochHenrik skrev 2008-03-21 13:00:56 följande:
    johansdotter: Vi är ju många 080823-brudar som redan skickat inbjudningarna, så vi tycker såklart inte att du är hysterisk Just i och med att vi gifter oss sommartid när många har semesterplaner spikade, känns det extra viktigt att skicka ut i god tid tycker jag. Vi har fått jättepositiv respons på att vi skickat ut inbjudningarna nu, många som vill boka resa tidigt = billigt, ordna boende tidigt o.s.v.SJ:s billigaste tågresor släpps ju exempelvis 90 dagar innan man ska resa, ohch vill man ge gästerna möjlighet att beställa såpass billiga biljetter är det ju smidigt om de fått inbjudan i god tid innan!
  • johansdotter

Hahahaha....jooo min e likadan...men han e nog aningen värre...han kommer garanterat vara sen till sin egen begravning...*S*

Vi får väl ses här och inse att 5 mån trots allt är 5 mån och vi kommer att hinna!!! Min älskling e alltid i sista sekunden men jag vet trots allt att han älskar mig = )

• johansdotter

Måste bara höra...hur många har inte skickat ut sina inbjudningar än...och när tänkte du i så fall göra det?
    Vilket osa datum?

Om man sätter osa i slutet av maj, då vi kommer vara borta mycket i juni....är det för tidigt?

• johansdotter

Jag använde limstift.
    Funkade suveränt!
    Bröllop 2008 skrev 2008-04-14 10:45:40 följande:

Hejsan! En liten undran om hur ni gjorde med era inbjudningar.I helgen satt vi och klippte och klippte Efter det skulle vi limma, vi hade köpt vanligt papperslim. Men - papprena blir helt buckliga & vågiga av limmet - inte alls så slätt och platt som vi vill ha det!!! Vad använde ni för lim?
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)