Jooo...jag känner det med...plus att vi kommer ha två "fester" en middag för "närmast sörjande" och sen en stor fest med liveband där vi kommer bjuda in alla våra vänner.
Förvisso är min m2b inte riktigt insatt i hela saken, då livebandet som ska spela är en present från mig...så han tror fortfarande att festen kommer vara mer eller mindre bisak...
Men kan juh inte säga något om den, då det skulle förstöra hela överaskningen. Jag vill juh såååå gärna ge honom det, då jag vet att det kommer bli något som han inte kommer glömma i första taget.
Han ÄLSKAR musik och då mycket just detta band....men kan inte låta bli att känna mig lite "ensam" i förberedelserna...
AnnaochHenrik skrev 2008-03-21 13:00:56 följande:
johansdotter: Vi är ju många 080823-brudar som redan skickat inbjudningarna, så vi tycker såklart inte att du är hysterisk Just i och med att vi gifter oss sommartid när många har semesterplaner spikade, känns det extra viktigt att skicka ut i god tid tycker jag. Vi har fått jättepositiv respons på att vi skickat ut inbjudningarna nu, många som vill boka resa tidigt = billigt, ordna boende tidigt o.s.v.SJ:s billigaste tågresor släpps ju exempelvis 90 dagar innan man ska resa, ohch vill man ge gästerna möjlighet att beställa såpass billiga biljetter är det ju smidigt om de fått inbjudan i god tid innan!