Inlägg från: Bröllop 2008 |Visa alla inlägg
  • Bröllop 2008

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Hejsan!
    Ni som har skickat ut era inbjudningar, har ni er önskelista klar? Använder ni er av önskelistan här på bröllopstorget eller gör ni en lista och lägger hos värdparet eller ngt annat?

Ha det gott

• Bröllop 2008

Okej, det var ju jätte bra tänkt - att önska sig presentkort!
    Kanske ska lägga till det också

Vi får helt enkelt ha klart önskelistan, vi funderar på att använda den här på BT så att gästerna kan boka presenten de vill köpa. Skulle vi komma på ngt senare kan man kanske lägga till det då.

• Bröllop 2008

Hejsan! Nu har vi äntligen börjat med våra inbjudningar, nu ska de bli klara

Om en vecka, på måndag ska vi skicka iväg dem! Ser fram emot att lägga dem på lådan! Haha nästan alla vet att vi ska gifta oss men det blir så på riktigt när man skickat ut inbjudningarna eller vad tyckte ni?

• Bröllop 2008

Oj, det var bra! Annars hör man mycket om att folk inte OSAr förren i sista sekund om ens då Va kul att nästan alla har hört av sig!

Jag hoppas också att många OSAr så fort som möjligt!

• Bröllop 2008

Håller med dig, spelar ingen roll hur gästerna osar

• Bröllop 2008

Va?! Va konstigt! Då tycker jag de kunde sagt " vi håller på att kolla upp om vi kan komma, vi återkommer så fort vi vet" eller ngt i den stilen.

• Bröllop 2008

Ja det tycker jag verkligen!

Jag brukar också tänka så när vi ska iväg på fest eller middagar, nu ska jag inte prata om bröllopet - haha men alla frågar och undrar så tillslut känner jag att nä nu vill jag inte säga mer för då blir ingenting en överraskning!

• Bröllop 2008

Har ni beställt och bokat in er florist som ska göra er brudbukett? Jag ringde men de sa att det räckte att jag tittade förbi i Juni och bokade buketten jag ville ha.

Jag ska "bara" ha röda rosor i min bukett, tärnorna kommer också ha röda rosor fast inte så många som jag

• Bröllop 2008

AnnaochHenrik, Tack, då känner jag inte så stor press att jag måste ha det bokat.

• Bröllop 2008

Perfekt att solen är beställd, TACKAR

Kommer ni ha ett paraply redo? Vi tänkte köpa ett stort vitt paraply bara för att..

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)