Inlägg från: Jenbor95 |Visa alla inlägg
  • Jenbor95

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Hej! Ska också gifta mej 23/8, har smygläst denna tråd men aldrig skrivit något . Men nu måste jag bara få fråga om ni har några tips på psalmer att ha i kyrkan? Tycker det är så himla svårt.

Tack för hjälpen!

/Jenni

• Jenbor95

Vi gifter oss i S Sallerups kyrka i Malmö. Bor i Västerås men jag kommer från Malmö och har mesta familjen och vännerna där
    . Och det är en så söt liten kyrka.
    Har precis lyssnat på en psalm 791 som jag tyckte var väldigt fin. Får höra med blivande mannen

• Jenbor95

Miss Blue: Jadu, där har vi inte heller kommit så långt. Jag vill gärna ha Take my breath away( första låten vi dansade till) som utgångslåt men vet inte hur det skulle låta med orgel . Sen kommer mannen från Dalarna och det finns en jättefin brudmarsch från Dalarna som vi har pratat om. Får höra av prästen har att säga om det... Har ni bestämt något än?

• Jenbor95

nicolina2008: Vad var det för typ av frågor i boken? Hade nämligen oxå tänkt beställa en sådan

• Jenbor95

Hej! vi har oxå bokat dj nu... Han lät jättetrevlig och engagerad så det känns skönt.

Ville ju ha Take my breath away som utgångsmusik så jag letade lite på youtube och den var riktigt bra på piano så nu får det bli den om kyrkmusikern godkänner den Fixat noter och allt (klapp på huvudet).

Har idag också fixat en liten överraskning till mannen daagen innan bröllopet. Han ska få åka till Helsingborg och få en riktig rakning, med knivar och allt... Tycker att han också är värd lite omsorg. Hoppas bara att det håller till dan efter, men killen sa att det skulle inte vara några problem så jag litar på det

Känns som om detta har varit en bra fixar dag!

• Jenbor95

Dansar soldansen varje dag Klart att vi oxå ska ha sånt här väder i augusti...

• Jenbor95

Idag har jag pratat med floristen, en jättetrevlig och engagerad tjej . Så himla svårt att beskriva vad man vill ha via telefon och mail men det gick ändå bra. Ska försöka träffa henne när vi är nere i Malmö till sommaren.

Vad ska ni ha för typ av buketter? Och blommor?

• Jenbor95

Jag var också inne på rosor i början men nu har det svängt och nu är jag inne på att ha vita kallor med nåt grön i . Lite enkelt och stilrent (och kanske tråkigt...)

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)