Inlägg från: jagskallgiftamig |Visa alla inlägg
  • jagskallgiftamig

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Vet ni vad? Idag är det 100 dagar kvar!

Är ny här i tråden, för övrigt... Hoppas att man får hänga på!

• jagskallgiftamig

Jenbor95: Takc så jättemycket! Vi skall gifta oss i Allerums kyrka som ligger en liten bit utanför Helsingborg. Det var där Henke Larsson gifte sig samt Nils Poppe är begravd där. Det är en vacker, ljus liten kyrka som ger känslan av kärlek och glädje. Att vi sen bor en liten bit därifrån gör ju bara saken bättre.
    Vi har hunnit ganska långt, tycker jag. Det är småplanering kvar såsom skor, underkläder, solist till kyrkan och M2B samt ringbärarens kläder kvar. Annars tror jag bara att det är detaljerna på festen också kvar att fixa.

Hur går det för er andra här?

• jagskallgiftamig

LLJÖ:
    Har din klänning redan kommit? Sååå underbart!
    Är det bara jag som är sent ute? Jag beställde min klänning i början av april, kommer få den någon gång i juni/juli... Tärnklänningarna beställdes samtidigt, men de levereras redan om två-tre veckor...

• jagskallgiftamig

AnnaochHenrik: Så skönt att kunna läsa att det inte bara är vi som knappt får några samtal till osa:t! Samtidigt kan man ju tycka att många borde anmäla sig så fort som möjligt för att få det "ur vägen" och inte glömma bort det. Man vet ju hur det är i detta stressade samhälle.

Är det någon av er som har träffat er präst ännu?

Imorgon är det 80 dagar kvar!

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)