Tack Miss Blue, du har helt rätt, är det någon gång man får vara besvärlig är det nu! Men, har bestämet mig för att vänta tills 1:e juli, ev blir klänningen perfekt insydd o då är det onödigt att krångla nu. Bättre att vänta tills närmre bröllopet, i juli, och se då. Om den inte sitter perfekt får de göra ändringarna då, det är ju trots allt nästan 2 månader kvar då. Man provar ju igen efter ändringarna o man måste ju få bli nöjd - eller hur? Det kan ju inte vara första gånger de får justera ngt efter ändringarna?!
Nog om detta Gud vad man kan göra små saker till stooora i denna bröllopshysteri ha,ha.. Har tom otäcka drömmar ibland om saker som går fel mm. Min m2b tycker jag är lite knasig he,he.
Ännu en solig dag. Ledig sådan dessutom. Det blir trädgården och kampen mot ogräset för min del...bättrar på solbrännan till augusti (haha, precis som den inte bleknat tills dess) - allt för den stora dagen
Fina solist-sånger ni valt Miss Blue, Kärleken förde oss samman är ju som skriven för en vigsel!!
Ha det bra blivande brudar!!