Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Hej hej.

Jag ska oxå gifta mig den 23 aug.

Jag har tänkt att stoppa ner ett par näsdukan i klänningen, i dekolltaget, om det nu får plats

• a wife to be

Ja det lutar åt att tärnan får ha en drös näsdukar......

• a wife to be

Ni som ska ha solist, ja ni andra oxå förstås, hur många sånger ska ni ha under vigseln? Måste man ha psalmer eller får man välja fritt vilka man vill ha? Vi har nu enats om ingångs låt, solist låt, vi har kvar utgångslåt som vi inte riktigt kan enas om. Är det för lite att bara ha 3 låtar allt som allt?

• a wife to be

Ok, då får vi väl välja två salmer oxå. Jag läste texten till en här tidigare, som var himla fin. Ska fråga min m2b vad han tycker. Annars tycker jag det är svårt att välja just psalmer, då jag inte är så hemma på det områden

Therece skrev 2008-05-27 19:19:45 följande:
    Tror man måste ha minst 2 psalmer, så det ska vi ha o sedan som jag skrev ovan (vi skrev nog sammtidigt ) ska vi ha 3 sånger framförda av solist. Och in- och utgång förstås
  • a wife to be

Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    Voilen 16:30 Edsbyn

• a wife to be

Nu har jag beställt saker från Calligraphen, kameror, bubblor och en klocka till vår toastmadame! Kul, men dyrt

• a wife to be

Wow, superfint. Ni hade ett blockljus, en blomma och någonting mer tror jag, hur ofta/tätt återkommer dom?

Jätte fina fest program. Har du köpt lite kraftigare papper och vikt på mitten? Hur ser det ut på insidan? Är det vanliga vita blad eller?

• a wife to be

Nu har jag hittat två superfina buketter, finns i mitt galleri, vad tycker ni????

• a wife to be

Jag tror inte det är ett så att säga måste. Men har man en tärna som hjälpt till mycket under planeringen och sådär, så kan det vara lite trevligt att ge en gåva, tycker jag. Jag hittade ett jätte fint armbanr , Pilgrim, när jag var i stan idag som jag tänkte ge till min tärna när vi klär oss.

C123 skrev 2008-06-11 17:37:05 följande:
    en liten fråga...ska man ge en gåva till tärnan? Förstår att det är en trevlig sak men är det något man SKA göra?
  • a wife to be

Det känns just nu så himla bra att titta i mitt galleri och se hur mkt som faktiskt är färdigt/bestämt. Det är ju ändå en hel del stora saker kvar. Tex festhäfte, får ont i magen, har inte ens börjat, vigsel program, bordsplacering ja en hel del.....

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)