Inlägg från: Mayisan |Visa alla inlägg
  • Mayisan

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Känner så väl igen mig i dig Johansdotter...inbjudningarna e halvfärdiga, porslin halvkollat, fotograf, smink osv kan inte kollas förrän inbjudningara gått ut så vi tänkt fråga några av gästerna som är utbildade i områdena.
    Klänningen ska jag sy men måste veta att kroppen inte ändras för mkt innan ...
    Mycket e halvbokat men bara präst, kyrka, lokal och nu äntligen ring är helt fixat.

Vi får väl ses här och inse att 5 mån trots allt är 5 mån och vi kommer att hinna!!! Min älskling e alltid i sista sekunden men jag vet trots allt att han älskar mig = )

Vad jättefin överraskning med bandet...jag ska försöka hitta nån spraymålare att göra en avla till min snutt tror jag ...

• Mayisan

Oj här skrivs det på å så såg jag att det var samma datum som vi ska gifta oss = )
    Vad skojj.....det e fler, tom nån i Malmö = )
    Har inte varit så flitig här inne på sistone men det ska det bli bättring på. OJOJOJ nån som redan blivid hippad också ....waaa fick genast panik ....vi har mest börjat lägga grunden för bröllopet. Inte så mkt fixat.
    Kull att läsa om alla andras planer = )

• Mayisan

Ni som ger pressente till era tärnor osv ....ger ni också kläderna, frisyr, smink och dyl ?

• Mayisan

Jag vill va me ....går in och smygläser då och då
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)