Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Jag börjar bil stressad över att m2b är så lugn. Påminde honom i helgen att det faktigst är mindre än 3 månader kvar nu och att man inte kan säga "det är lungnt" längre... Tror att han fattade för sen satte vi oss och började titta på festprogramet.

• nicolina2008

Vi har fått Ja från alla som är bjudna! Alla kommer! Så nu kan vi verkligen sätta igång med borsplacering mm.

• nicolina2008

voilen : Låter jättebra och vad billigt! Vi betalar 8000:- för 2,5 timme fotografering och sen en del bilder i album och förstoringar med redigering och CD.

• nicolina2008

Vi har en kompis som ska filma, fotografen är med i kyrkan.

• nicolina2008

Vi satt och räknade på hur mycket bröllopet hitills har kostat och vad vi kommer att landa på i slutändan...oj det blev lite mer än vad vi först hade trott, och då har vi ändå fått ett bidrag från våra föräldrar. Huva vad pengar...

• nicolina2008

Jag har mailat vår präst och kantor nu 2 gånger utan svar (senast igår) Hör de inte av sig denna vecka ringer jag nästa vecka själv.

• nicolina2008

Miss Blue: Vi kommer nog göra om Hofsan, ev har vi även placeringskortet knytet runt.

• nicolina2008

Ja festprogram sitter vi med, vad har ni i era?? ÖNSKAR TIPS!!!

Miss Blue: Om vi har våra placeringskort på servetterna kommer vi nog ha dem på tallriken.

• nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-06-03 13:09:58 följande:

HURRA! Nu har jag hittat tyg så det blir nog till att sy löpare ändå...Jysk hade ljusblå lakan för 50kr/st!!!!
    Vilket kap! Härligt när man hittar något som passar och som inte är svindyrt.
  • nicolina2008
    AnnaochHenrik skrev 2008-06-03 06:55:26 följande:
    Jag var jätteduktig igår, och ringde flera samtal som har med bröllopet att göra. Nu har jag lite mer koll på lokalen där vi ska tillaga och förvra mat, och dessutom har jag lite mer koll på serveringspersonal. Jag ska ringa damen som har koll på festlokalen ikväll också, jag har kommit fram till att jag har ungefär 100 frågor som jag glömde ställa när jag bokade lokalen...
    Härligt när man känner att det blir något gjort!
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)