Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Miss Blue: OJ! Det var ingen liten skatteåterbäring det! Jag blev glad för mina 2400!

• AnnaochHenrik

Och vi har OSA 23 juni...
    Runt midsommar verkar vara ett hett tips alltså, om man tittar på när andra i den här tråden satt OSA.

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-03-27 08:15:31 följande:
    Anna: Köpte skorna! (+ 2 till )Skönt att få tillbaka en slant. Jag går nog också plus detta år!De som kommer in går oavkortat till bröllopet.
    Å, kul att du gillade dem! Det bästa med att handla där är just att man kan komma hem och känna det som att man har storshoppat eftersom man får med sig tre par skor hem, men plånboken mår fortfarande okej!
  • AnnaochHenrik

Fröken Figo skrev 2008-03-27 17:39:56 följande:

Hej hej brudar! Vi har OSA 15:e juni. Nu har vi äntligen haft vår förlovningsresa! Så nu åker min förlovningsring aldrig av mer och alla får veta att vi ska gifta oss. Kul att vi har en tråd bara för oss... 23 augusti... vilket fint datum
    Ja, det var först tänkt att vi skulle gifta oss den 16:e, men nu är jag superglad att det krånglade med lokal så att det blev den 23:e, för någon 080816-tråd har jag minsann inte sett till, men här är det full fart!
  • AnnaochHenrik

Brud 080823: Vi tänkte precis som nicolina att folk har så mycket annat för sig i juli, att det kändes skönt med OSA redan i slutet av juni...
    Sen är det ju en hel del som faktiskt ska fixas när man vet hur många som kommer också. Vi ska åka till Tyskland och köpa alkohol, vi ska göra placeringskort, skriva gästpresentationer, göra bordsplacering... Och sist men inte minst: Sätta oss och räkna ut hur mycket mat vi ska ha (vi lagar maten själva). Vi åker dessutom upp dit där vi ska vigas så fort vi har möjlighet, förhoppningsvis redan i början av augusti. Innan dess ska vi ha köpt alkoholen och planerat i princip klart. Så för oss känns det skönt att ha lite tidigare OSA, men det beror ju på vilket utgångsläge man har!

• AnnaochHenrik

Limbolight: Å, vad härligt med såpass mycket skatteåterbäring!
    Vår budget ser också helt okej ut, har ungefär 20.000 kvar att knåpa ihop varav sambon ska lägga 15 och jag 5 då jag betalat mer innan. Han har sparat ihop till sin del redan, och jag ska jobba heltid i sommar (är ju student annars med den ekonomi det innebär), så jag kommer kunna betala mitt utan problem! Skönt att ha det under kontroll!

• AnnaochHenrik

nicolina: KUL! Håller med Miss Blue, det är obligatoriskt att visa bild!
    Här händer det inte mycket alls just nu! Rätt skönt att inte fokusera så mycket på bröllopet ett tag!

• AnnaochHenrik

fru augusti 2008: Spännande! Hur många vet om det innan de får inbjudningarna?

• AnnaochHenrik

fru augusti 2008 skrev 2008-04-01 15:22:52 följande:

Tyvärr ganska många...har lite svårt för att låta bli att berätta =)
    Haha, känner igen det där. Undrar om det var NÅGON som blev förvånad när de fick vår bröllopsinbjudan
  • AnnaochHenrik

Jag ska ha uppsatt, en låg uppsättning där det mesta håret ligger i nacken... Och så brudkronan på toppen! Har ett par frisyrer i galleriet som är hur snygga som helst, deft är nåt i den riktningen jag tänkt mig...

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)