Inlägg från: Jenbor95 |Visa alla inlägg
  • Jenbor95

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Ja, vi har limegrön och vitt som tema Så både rosor och kallor fungerar fin fint. Tänk att det ska så svårt att bestämma sig!

• Jenbor95

Miss Blue: Den är så himla FIN! Fick idag veta preliminärt vem som ska viga oss, det blev den jag hoppades på men jag vill ju veta säkert... Varför kan dom inte bara spika schemat

• Jenbor95

Miss Blue: Den är så himla FIN! Fick idag veta preliminärt vem som ska viga oss, det blev den jag hoppades på men jag vill ju veta säkert... Varför kan dom inte bara spika schemat

• Jenbor95

Bröllop 2008: Men det är ju samma tjej som jag pratat med . Hon var så himla trevlig och verkade nogrann med detaljer och att ens önskemål skulle passa ihop med vem man var, hur klänningen såg ut, temat osv.

Vilken kyrka ska ni gifta er i?

• Jenbor95

Bröllop 2008: Vi gifter oss i Södra Sallerups kyrka. Jättemysig liten kyrka. Vart har ni festen? Vi har bokat borgstugan. Min bukett skulle kosta 800-1000:- men totalt med tärnbukett och blomma till man, bestman och pappa skulle det gå på ca 2300:-.
    Mycket pengar men vad gör man inte Det är ju bara 1 gång i livet!

Välkommen hit jagskallgiftamig! Var ska du gifta dig och hur långt har ni hunnit i planeringen?

LLJÖ: Spännande med klänningen... Ska själv inte hämta min förrän veckan innan då jag inte vill att mannen ska se den, och han är ju så himla nyfiken

• Jenbor95

Idag har vi fått vår hindersprövning tillbaka. Allt var okej Inga hinder för giftemål. Har också idag varit inne hos guldsmeden och sagt vad jag vill ha skrivet i ringen.

Hur går det för er andra?

Och två till har osat idag

• Jenbor95

Usch vilket tråkigt väder vi har, regn regn och ännu mera regn... Ingen inspiration alls. Funderar lite över om jag kommer orka göra placeringskort eller om jag ska köpa sådana som matchade våra inbjudningskort

Om man gör menykort, ska man skriva ut vilket vin man dricker till varje rätt då?

Ha en bra dag!

• Jenbor95

Hallå hej! Det mesta kring bröllopet står rätt still nu. Vi håller samtidigt på att bygga en ovanvåning till vårt lilla hus så vi har fullt upp med det med . Men i helgen ska vi i alla fall träffa toastmaster och lägga upp lite hur vi vill ha det.
    Nu ska jag i alla fall dricka lite te och kolla på Charlotte Pirelli..
    Kramar till alla!

• Jenbor95

Miss Blue: Jag lägger oxå min röst på 398. Superfina smycken, har dock redan köpt min tiara . Blir det för mycket med både tiara och nåt hårsmycke baktill? Ska inte ha slöja.

Therese: Håller med ovanstående, ring skräddaren och hör. Det är ju så viktigt att det känns bra för dig på denna speciella dag.

Idag kom jag på en liten rolig grej.. Satt och funderade över låtlista som dj vill ha till festen på källen. Och då slog det mig att gästerna kanske kunde hjälpa till att välja. Så nu har jag ringt runt till de flesta och bett dom komma med två låtförslag vars som dom vill stuffa runt till Samtliga tyckte det var en rolig ide och lämnade mer än gärna förslag. Dom har till slutet av veckan på sig. Ska bli skoj och se vilken salig blandning det blir!

Godnatt och sov gott!

• Jenbor95

Hej! Vi ska ha psalm 791 Du vet väl om att du är värdefull och psalm 84.

Från början skulle vi ha två solosånger med vår solist: Home med Sara Dawn Finer och För kärlekens skull med Ted Gärdestad. Men så ville min pappa också sjunga något för oss i kyrkan så då blev den en sång till... Kärleken förde oss samman med Ulf Lundell

Ingångsmusik skulle vi vilja ha Bröllopsmusik från Dalarna och som utgångsmusik Take my breath away spelad på piano.

Vad har ni andra för sånger och in och utgångsmusik?

• Jenbor95

Bröllop2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    Voilen 16:30 Edsbyn
    Jenbor95 15,00 Malmö

• Jenbor95

Tjena brudar! Har precis kommit hem från en vecka med familjen på Cypern. Jättehärligt att komma ifrån lite och bara koppla av med sol och bad och god mat .
    Nu har jag läst ikapp, vad flitiga alla har varit.. Själv har jag inte gjort ett skrutt på flera veckor..

Miss Blue: Lät som en mysigt hippa, en sådan skulle jag kunna tänka mig själv ( tror nämligen inte att det blir någon för mig, alla vänner bor helt utspridda i landet..) Men synd att den slutade så tidigt! På sin hippa vill man vara ute och busa hela natten

Min tärna får ett efva attling smycke och min m2b klurar fortfarande på present till bestman och toastmaster.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)