Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Vi tog de som hette "Plain Bubbles" eller nåt ditåt, den enklaste varianten. Gillade inte riktigt varianterna med massa figurer på locket, less is more!

• AnnaochHenrik

Fast en del har koll på att det inte är farligt, och förbjuder det för att drar till sig fåglar och råttor... Och så skräpar det ju ner. Så jag förstår verkligen de kyrkor som inte vill att man kastar "mat".
    Det finns ju inte så många alternativ tyvärr... Såpbubblor är ju himla fint och lämnar inga spår, men många vill ju kasta ris/frön...

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-04-11 11:30:01 följande:
    Men får alla en var eller ska man köpa till typ hälften?? Vi har ju ca 70 gäster. Kan ju bli lite blött..
    Vi har köpt till drygt hälften... tänkte typ en flaska/par och så får barnen varsin!
  • AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-04-11 11:51:37 följande:

hur sjutton blev det två lika inlägg!!!!!!??????
    Du var så himla ivrig att du skrev samma sak två gånger

Nä, men jag har också sett det där, att BT hakar upp sig ibland...
  • AnnaochHenrik
    östersund080823 skrev 2008-04-12 19:38:52 följande:
    Det är ett superfint paraply. Håller på och letar...Tänkte fråga om färgen på paraplyt. Är det väldigt mycket "gulton" i det? Såg att dom skrivit offwhite/creme. Min klänning kommer vara kritvit, så det är därför jag vill veta, så att det inte skär sig för mycket.
    Svårt att svara på faktiskt...
    Det ser rätt "vaniljgult" ut när det ligger ihopslaget, men när man fäller upp det så att det släpper igenom ljus blir ju färgen mycket ljusare och jag skulle nog kalla färgen näst intill vit i alla fall... Jag TROR inte att det skulle se kontigt ut ihop med en kritvit klänning, men jag törs inte säga säkert...
    Om du vill vara 100% säker så kan jag säkert skicka upp paraplyet tidigare än jag tänkt så kan du få titta på det och bestämma sen om du ska beställa ett eller inte. (hade tänkt ha med det när vi kör upp ett par veckor innan bröllopet, men jag kan lika gärna skicka det med mammsen som ska hälsa på vid midsommar). Hojta till i såna fall, det är inga problem alls!
  • AnnaochHenrik

Jösses vad ni har pratat på idag, tjejer!

fru augusti 2008: De flesta av oss här i tråden verkar ju ha fått rådet av florist att beställa blommorna ungefär 4-5 veckor innan bröllopet.

Tårta har jag ingen aning om, då lillasyster är konditor, så jag slipper krångla med beställning av tårta, hon vet redan vad vi vill ha!

Angående lim: Jag pysslar en hel del i vanliga fall, och använder mig gärna av fotofix, små dubbelhäftande bitar på rulle (säljs oftast i en fyrkantig gul förpackning, ungefär 10X10 cm). Syns inte, och sitter jättebra, och är smidigt att hålla på med.Finns i de flesta bokaffärer och pysselbutiker.

• AnnaochHenrik

Det måste verkligen vara något hela tiden... Nu har solisten backat ur, han kommer vara på semester då nämligen...
    Attans! Nåja, orkar inte ta tag i det nu, det får bli nästa vecka eller så...
    Hur går det för er andra?

• AnnaochHenrik

nicolina: Nej, han som skulle spelat är en sktduktig kille, som jag pluggar med nu (han har varit med i idol och så, hur duktig som helst). Så det känns ju lite extra trist att han inte kan av den anledningen, att jag känner honom privat och är kompis med honom. Han känner en massa duktigt folk, men de finns här, 100 mil från där vi gifter oss...
    Så det blir till att ragga duktiga musiker där uppe istället, ska höra lite med vänner och bekanta om de känner till någon...

• AnnaochHenrik

ÄNTLIGEN har jag kommit på en låt jag vill ha under vigseln!
    Perfect Day med Lou Reed var en av mina favoritlåtar när jag var yngre, den kommer bli perfekt med bara en akustisk gitarr!

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-04-23 08:36:29 följande:
    JAAAA! Är så glad! Var på intervju igår och nu ringde de och sa att jag fick jobbet!!! VAr lite orolig för mitt vik som jag har nu går ut på onsdag. Lite OT men jag är så glad!
    Å, vad kul! GRATTIS!
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)