Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Tjejer ni ska se att det ordnar sig! Det är ju ett tag kvar iallafall. Jag är övertygad om att vi alla 080823 par kommer få den bästa dagen!!

• nicolina2008
    AnnaochHenrik skrev 2008-04-10 10:16:08 följande:
    Japp, och vi ska ha SOL! Hela dagen! För det har jag bestämt!
    Och jag med!
  • nicolina2008

Ja, det är sant! Det brukar vara bra väder då!

• nicolina2008

Jag bestälde den här idag:
    www.adlibris.se/product.aspx

Vi har också bestämt att vi ska ha bubblor. Innan hade vi köpt tyg-rosblad men det kanske inte är så poppis att kasta ut på kyrkogården...

• nicolina2008

Men får alla en var eller ska man köpa till typ hälften?? Vi har ju ca 70 gäster. Kan ju bli lite blött..

• nicolina2008

AnnaochHenrik skrev 2008-04-11 11:37:13 följande:

Vi har köpt till drygt hälften... tänkte typ en flaska/par och så får barnen varsin!
    Ja, det kan ju räcka!
  • nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-04-11 11:35:33 följande:

Den har jag funderat på oxå....Den var faktiskt billigare här än på bröllopsbubblor
    Jag får rapportera om den var bra sen!
  • nicolina2008

Ja, nu är det verkligen inte långt kvar!!! Träffade m2b släkt igår och de blev en del prat om bröllopet. Känns jätteroligt och jag längtar!!!!!

• nicolina2008

aahhhaaaaggrrrr Måste få spy lite: Fick frågan om det var ok att ta med en unge FAST vi hade skrivit i still med: Barnfritt. Varför??? blev så ställd av frågan så jag vet inte vad jag svarade riktigt. Hon såg nog på mig att jag inte blev så himla förtjust i att hon frågade och sa snabbt att det kanske kan lösa sig. Hennes barn kommer vara ca 5 månader då...Känns som om man är askall och känslolös bara för att man inte vill ha med en bebis på sitt bröllop.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)